قول مجلس به ملی‌پوشان فوتبال برای معافیت از سربازی؛  در صورت قهرمانی

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت‌ که این کمیسیون قول می‌دهد که در صورت قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا مشکلی برای معافیت آنها پیش نیاید.

به گزارش ایسکانیوز،حشمت الله فلاحت پیشه گفت: در شرایط کنونی بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران باعث خوشحالی ملت ایران شده است که این روند تاکنون کم سابقه بوده و توانسته تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با افتخار در آسیا بدرخشد.

وی افزود: معتقدم اگر همین روند ادامه داشته باشد و ایران بتواند قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شوند باید اعضای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران از سربازی معاف شوند کما این که این مقررات نظام وظیفه کشور مملو از معافیت‌ های مختلف است که در ارزیابی می‌توان گفت معافیت ملی‌پوشان فوتبال از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع بندی، گفت‌: کمیسیون امنیت ملی قول می‌دهد که در صورت قهرمانی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا مشکلی برای معافیت آنها پیش نیاید. ما از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا بازیکنان تیم‌ ‌ملی فوتبال به معافیت برسند.

روز گذشته (یکشنبه‌) سردار کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مطلبی عنوان کرد که نقل قول یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال به نقل از او مبنی بر این که اعضای تیم‌ ‌ملی فوتبال در صورت قهرمانی از خدمت سربازی معاف می‌شوند، صحت ندارد.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 994429

وب گردی

وب گردی