هشدار پلیس راهور  به وکالت برای نقل و انتقال خودروها

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا نسبت به وکالت برای نقل و انتقال خودروها هشدار داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علی محمدی با اشاره به اینکه تاکید می‌کنیم فروشنده و خریدار خودرو باید حتما به صورت همزمان در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک حضور داشته باشند گفت: متاسفانه وکالت برای تعویض پلاک خودرو مشکلات فراوانی برای برای خریدار و فروشنده ایجاد می کند.
وی افزود: در برخی موارد ارکان اصلی خودرو عوض شده و یا خودرو تصادف شدید بالای ۶۰ درصد داشته است و از لحاظ پلیس ایمنی و استاندارد لازم را برای شماره گذاری ندارد و خریدار عملاً نمی تواند خودرو را تعویض پلاک کند. در این حال فروشنده پول خودرو را گرفته و خریدار متضرر می شود.
رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا افزود: از سوی دیگر پیش آمده است که خودرو سرقتی بوده و مشکلات زیادی برای خریدار ایجاد شده و فروشنده نیز متواری گشته است.
وی گفت: در موارد برعکس هم فروشنده وکالت داده و خریدار تعویض پلاک نکرده و تخلفات رانندگی که در این مدت مرتکب شده در کد ملی فروشنده نشسته و جریمه ها برای فروشنده آمده است.
وی تاکید کرد: اکیداً توصیه می کنیم خریدار و فروشنده خودرو باید حتما ابتدا به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک مراجعه کرده و پس از کنترل خودرو و مدارک مربوطه تعویض پلاک کنند.
رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا یادآور شد: تأکید می‌کنیم با توجه به مشکلات یاد شده فروشندگان و خریداران خودرو از دادن و گرفتن وکالت تعویض پلاک جدا خودداری کنند تا متضرر نشوند.


انتهای پیام/

کد خبر: 994430

وب گردی

وب گردی