اجرای  150 متر تونل نوری در پیاده رو چهارراه ولی عصر مقابل تئاتر شهر

به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در آستانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر 150 متر تونل نوری در پیاده رو چهارراه ولی عصر(عج) مقابل ساختمان تئاتر شهر طراحی و اجرا شد.

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از سوی اداره زیبا سازی این منطقه 150 متر تونل نوری در پیاده رو چهارراه ولی عصر(عج) مقابل ساختمان تئاتر شهر طراحی و اجرا شد.

آبادیان افزود: جشنواره بین المللی تئاتر فجر که امسال نیز سی و هفتمین دوره خود را می گذراند؛ هر ساله در بزرگترین مرکز تئاتر و هنر کشور در ساختمان تئاتر شهر و بوستان دانشجو برگزار می شود و مدیریت شهری نیز با برنامه ریزی های انجام شده نسبت به ارائه خدمات شهری و نیز زیبا سازی محیطی اقدام می نماید.

به گفته شهردار منطقه 11 در طراحی این تونل نوری از رنگ های گرم و شاد بهره گرفته شده است که اجرای آن به 3 رویداد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و چهل و ششمین سالگرد احداث مجموعه فاخر تئاتر شهر همزمان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 994478

وب گردی

وب گردی