جشن چهل‌سالگی انقلاب در واحد سمنان برگزار می شود

ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و جشن چهل‌سالگی انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تشریح شد.

دکتر محمد روحانی مقدم در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در سمنان اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و باهدف هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی در این واحد دانشگاهی، اقدامات لازم برای اجرای برنامه‌های پرمحتوا و اثرگذار صورت گرفته است.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد سمنان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده فضاسازی و آذین‌بندی مناسب با نصب بنر، پوستر، پلاکارد و پرچم همراه با ارائه جملات مناسب که یادآور اتحاد و همدلی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است با همکاری بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان و روابط عمومی انجام خواهد پذیرفت.

وی برگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی ویژه دانشجویان با موضوع انقلاب را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد که توسط کانون عکاسی این واحد دانشگاهی و با همکاری روابط عمومی اجرا خواهد شد.

روحانی مقدم همچنین از اجرای جشن بزرگ انقلاب با شرکت کارکنان واحدهای سمنان، مهدی‌شهر و شهمیرزاد در سالن آمفی‌تئاتر فرزانگان واحد سمنان خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان سیرت و صورت در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در گرامی داشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری کلاس اخلاق اداری با موضوع تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی و نقش مقام معظم رهبری در استمرار موقعیت جمهوری اسلامی به همراه قرائت زیارت عاشورا و اهدا ثواب آن بر روح پاک و ملکوتی رهبر فقید و شهدای انقلاب اسلامی و همچنین تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه با گل و گلاب از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد سمنان به اجرا درخواهد آمد.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید استان، در مجموعه ورزشی آزادگان واحد سمنان از دیگر برنامه‌هایی بوده است که به همین مناسبت توسط تربیت‌بدنی واحد سمنان به اجرا درآمد.

کد خبر: 994481

وب گردی

وب گردی