برگزاری سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت(ع) در دانشگاه تبریز

مرحله دانشگاهی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت(ع) در روزهای 6 و 7 اسفندماه سال جاری در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، سجاد توحیدی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در رابطه با برگزاری مرحله دانشگاهی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت(ع) در دانشگاه تبریز گفت: این جشنواره در 6 بخش مهم آوایی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه متولی اصلی برپایی این جشنواره وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در این ارتباط به دانشگاه ها ابلاغ شده که مرحله دانشگاهی آن در هر دانشگاه برگزار شود، تصریح کرد: بخش معارفی و آوایی این جشنواره در دو قالب کتبی و شفاهی در روزهای 6 و 7 اسفند ماه سال جاری به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

به گفته وی ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، ایجاد انس و الفت بیش از پیش دانشجویان دانشگاه ها با قرآن و عترت، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه های سراسر کشور، ارج گذاری به فعالیت های قرآن و عترت و تشویق نخبگان دینی و قرآنی دانشگاه ها و شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآن و عترت دانشجویان به جامعه دانشگاهی از جمله اهداف این جشنواره اعلام شده است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز همچنین در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مخاطبان این جشنواره گفت: این جشنواره در سطح دانشجویان در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار خواهد شد.

یادآور می شود: مرحله منطقه ای این جشنواره اردیبهشت ماه سال آینده، بخش مرحله سراسری آن نیز در شهریور ماه و مرحله ملی آن هم پاییز سال 98 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994518

وب گردی

وب گردی