برترین‌های المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اعلام شدند

المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از سوم بهمن به مدت پنج روز در رشته‌های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در بخش آقایان و والیبال و تنیس روی میز در بخش بانوان به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای پسران شهید رجایی کاشان برگزار شد.

در بخش آقایان، رشته فوتسال که با حضور 29 تیم از 31 استان کشور انجام شد، تیم های تهران، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته والیبال از بین 22 تیم، مازندران، گلستان و سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اول تا سوم شدند.
در رشته تنیس روی میز که با حضور 64 بازیکن از سراسر کشور در 16 گروه چهار تیمی برگزار شد.

مهدی عرفانی‌فرد از گیلان قهرمان، منصور شهرکی از سیستان و بلوچستان نایب قهرمان، یونس محمدی از مازندران و ایرج عبداللهی از فارس بطور مشترک سوم شدند.

بخش بانوان، در رشته والیبال 15 استان شرکت داشتند که تیم کرمان با شکست تهران در فینال این رقابتها، قهرمان المپیاد دهم شد و تیم کهگیلویه و بویراحمد با پیروزی بر خراسان جنوبی در دیدار رده بندی در جایگاه سوم این مسابقه ها قرار گرفت.

در بخش تنیس روی میز بانوان 34 ورزشکار شرکت کردند که در پایان این رقابت ها فاطمه ایزدی از اصفهان در فینال این رقابتها با برتری مقابل فهیمه رمضانی قهرمان شد، مریم غفاری از زنجان و سمیه عسگرپور از کرمان هم بطور مشترک به عنوان نفرات سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.
در این دوره المپیاد ورزشی هزار و صد نفر ورزشکار از 31 استان کشور شرکت داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994523

وب گردی

وب گردی