فیلم هاى پولسازترین تهیه کننده سینما را بهتر بشناسید

سهراب پور به غیر از فیلم سینمایى «حمال طلا» که در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر ٣٧ حضور دارد، یک فیلم دیگر هم به نام «درخونگاه» به کارگردانى سیاوش اسعدى و نقش آفرینى امین حیایى در بخش سوداى سیمرغ دارد.

به گزارش ایسکانیوز؛ منصور سهراب پور یکى از تهیه کنندگان بى حاشیه سینماى ایران است که گیشه سینماى ایران را با آثارى مانند «من سالوادور نیستم» و «آینه بغل» رونق اقتصادى بسیار بخشید. کمدى هاى سهراب پور همواره مورد توجه مخاطبان سینما و اقشار مختلف مردم قرار گرفته است. ساخت کمدى شریف و به دور از ابتذال و هرگونه عامل ضد فرهنگى از شاخص هاى اصلى سهراب پور براى تهیه آثار کمدى بوده است.

سهراب پور که تجربه ساخت «من سالوادور نیستم» با کارگردانى منوچهر هادى و بازى رضا عطاران در کشور پهناور و زیباى برزیل را در کارنامه دارد با ساخت فیلم هاى کمدى پرفروش سر فصل تازه اى را براى ساخت کمدى تبیین کرد. این تهیه کننده را بدون اغراق مى توان پولسازترین تهیه کننده سینما نامید. سهراب پور بار دیگر با تهیه کنندگى فیلم سینمایى «آینه بغل» ثابت کرد که نبض مخاطب را در دست دارد و قادر است به تنهایى گیشه پر مخاطبى را براى سینما بسازد.

حضور در جشنواره فیلم فجر با «حمال طلا» و «درخونگاه»

«حمال طلا» تازه ترین تجربه منصور سهراب پور با کارگردانى تورج اصلانى است که نشان از جاه طلبى هاى سهراب پور در سینما دارد. زیرا از طرفى تورج اصلانى در سینما تجربه هاى بسیاری در زمینه فیلمبردارى در سینما داشته است، اما «حمال طلا» اولین ساخته سینمایى تورج اصلانى است. با این حال سهراب پور که در سینما به عنوان تهیه کننده مطرح شده است بدون توجه به مصائب و مشکلات فیلم اولى ها با تورج اصلانى در اولین ساخته وى همکارى کرده است که باید منتظر بمانیم و ببینیم شاخص ساخت «حمال طلا» براى سهراب پور پولسازترین تهیه کننده سینما چه بوده است که امضا وى را در اخبار این فیلم مشاهده مى کنیم.

سهراب پور به غیر از فیلم سینمایى «حمال طلا» که در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر ٣٧ حضور دارد، یک فیلم دیگر هم به نام «درخونگاه» به کارگردانى سیاوش اسعدى و نقش آفرینى امین حیایى در بخش سوداى سیمرغ دارد. این فیلم که ژانر اجتماعى گونه دارد با بازیگران صاحب سبک و شناخته شده اى مانند امین حیایى با گریم متفاوت، ژاله صامتى همواره موفق و نادرفلاح آوانگارد در مهمترین جشنواره سینمایى سال حضور دارد که شانس کسب سیمرغ بازیگرى براى آن ها از همین حالا قابل لمس است. در آخر باید منتظر آغاز جشنواره سى و هفتم فیلم فجر بمانیم و صبر پیشه کنیم تا آثار پولسازترین تهیه کننده
سینماى ایران را تماشا کنیم و ظرفیت هاى رکوردزنى گیشه اى آن را بررسى کنیم.

کد خبر: 994618

وب گردی

وب گردی