کشف  1455 کیلو مواد افیونی و هلاکت یک قاچاقچی مسلح درخاش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و 455کیلو مواد افیونی در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خاش با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان"، یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه با استفاده از خودروهای تیزرو درصدد جابه جایی محموله مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور بودند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خاش، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را که در یکی از محورهای فرعی این شهرستان با 2 دستگاه خودرو پژو در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر که با آتش پر حجم تکاوران پلیس، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و 2 نفر از آنان مجروح و توسط عوامل امدادی تحت الحفظ به مراکز درمانی منتقل شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: ماموران در پاک سازی منطقه درگیری و بازرسی از خودروها یک تن و 361 کیلو و 176 گرم تریاک، 34کیلو و 275 گرم هروئین، 5 کیلو و 497 گرم حشیش و 54کیلو و 858 گرم سایر مواد مخدر، 4 قبضه اسلحه کلاش، 18 خشاب و 316 فشنگ جنگی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنها خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994683

وب گردی

وب گردی