برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت ایام الله دهه فجر اعلام شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جشنواره «کتاب سال انقلاب اسلامی» 30 بهمن ماه به مناسب ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در این راستا مهم ترین برنامه ای که انجام شده، همایش ظرفیت های انقلاب اسلامی است که در حال برگزاری است؛ این همایش یکی از اقدامات علمی کم نظیر در حوزه انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی افزود: 18 تا 20 جلد کتاب جزو مهم ترین محصولات این همایش است که در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

کلانتری ادامه داد: پس از این همایش، جشنواره «کتاب سال انقلاب اسلامی» 30 بهمن ماه به مناسب ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اذعان داشت: همایش دیگری نیز تحت عنوان «چهار دهه رهبری و هدایت امت» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم 25 بهمن ماه با حضور جمعی از نخبگان علمی و اندیشمندان بزرگ برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر این اقدامات، در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، ویژه برنامه های مربوط به ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد که شامل برگزاری نمایشگاه، پخش مستند و فیلم می‌شود.

کلانتری با بیان این که برنامه های جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور بی نظیر است، خاطرنشان کرد: این برنامه در سراسر کشور با سال های گذشته تفاوت های زیادی داشته است؛ مردم در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی در تمامی جهات به بلوغ رسیده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994688

وب گردی

وب گردی