اعضای هیئت‌علمی تخفیف 50درصدی برای خدمات آزمایشگاهی می‌گیرند

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی در قالب پلتفرم مهامکس، به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به اعضای هیئت علمی سراسر کشور برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از مراکز عضو شبکه، 50 درصد تخفیف ارایه می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پلتفرم «مهامکس»، به منظور تسهیل در دریافت خدمات آزمایشگاهی توسط پژوهشگران، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و صنعتگران، ایجاد و فعال شده است.

بر اساس این گزارش، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طرح تخفیف ویژه‌ای توسط این پلتفرم به اعضای هیئت علمی سراسر کشور ارایه می‌شود. در این طرح، هر عضو هیئت علمی می‌تواند برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، از 50 درصد تخفیف تا سقف 20 میلیون ریال بهره‌مند شود.

بر این اساس، اعضای هیئت علمی می‌توانند از 11 تا 25 بهمن‌ماه جاری به باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی مراجعه و طرح مذکور را انتخاب کنند. مشمولین این طرح حداکثر تا 25 اسفند 97 می‌توانند از این تخفیف برای دریافت خدمات آزمایشگاهی استفاده کنند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت خود را از سال 93 آغاز کرد. این شبکه هم‌اکنون بیش از 500 مجموعه آزمایشگاهی و بیش از 11 هزار دستگاه را به منظور ارایه خدمات به پژوهشگران و صنایع، به اشتراک گذاشته‌ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 994727

وب گردی

وب گردی