صلح و سازش بین دو خانواده پس از ۳ سال در اهواز/رهایی از چوبه دار

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: با تلاش و کوشش فراوان دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر، دو خانواده پس از ۳ سال درگیری، به اختلافات خود پایان دادند و با عفو و بخشش اولیاء دم ، قاتل از اعدام نجات یافت.

به گزارش ایسکانیوز، زبیدی نیا رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: اختلاف و درگیری بین دو خانواده که منجر به قتل فردی در اهواز شده بود با صلح و سازش به پایان رسید.


وی گفت: در سال ۱۳۹۵ بین دو خانواده در اهواز درگیری پیش آمده بود که در این درگیری فردی بنام ع.. ش. توسط ع. ک. به قتل می‌رسد.


رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان در ادامه افزود: در این مدت خانواده و بستگان قاتل جهت جلب رضایت اولیاء دم تلاش فراوان کردند، ولی تلاش‌های آنان نتیجه‌ ای نداشت تا اینکه یک ماه پیش با مراجعه به شورای حل اختلاف ویژه عشایر، بلافاصله دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر ضمن رایزنی مجدد و تشکیل چندین جلسه با اولیاء دم، موفق به جلب رضایت آنان شدند.


زبیدی نیا گفت: دبیر و اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر در نشستی با دعوت طرفین درگیر و با حضور بزرگان، ریش سفیدان، معتمدین و خیرین بین این دو خانواده صلح و سازش برقرار شد و قاتل پس از ۳ سال حبس با عفو و بخشش خانواده مقتول از چوبه دار نجات پیدا کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994751

وب گردی

وب گردی