مبنای مباحث آموزشی، شناخت منظومه رهبری است

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری اردوی تشکیلاتی جهاد اکبر، گفت: از چهره‌های جوان و نخبه در زمینه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست خبری هفدهمین اردوی آموزشی تشکیلاتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با عنوان «جهاد اکبر» و «شعار ایستادگی و مقاومت، راز چهل سال افتخار، راز تداوم و اقتدار» در دفتر این اتحادیه برگزار شد.

علیرضا فیروزی، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در این نشست، گفت: نظر به اینکه زمان نشست با ایام دهه فجر هم‌زمان شده است، در جهاد اکبر به بازخوانی دستاوردها و بازخوانی فضای انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

فیروزی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در ویژه برنامه «مثبت ۴۰» که در این نشست برگزار می‌شود، در حوزه های فرهنگی، سیاسی، علمی، اجتماعی تبیین خواهد شد.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: در این ویژه برنامه از چهره های جوان و نخبه در زمینه های علمی، ورزشی و فرهنگی تجلیل به عمل خواهد آمد.

در ادامه سجاد اسدی مسئول اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در این نشست پیرامون انتخاب شعار این دوره تصریح کرد: دلیل اصلی انتخاب این شعار، تقارن تاریخ نشست که از 12 لغایت 19 بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود، با ایام دهه فجر است.

اسدی تصریح کرد: در این اردو دو محور آموزش تشکیلاتی و فرهنگی مبنای انتخاب سرفصل های انتخابی برای برگزاری کلاس ها و دوره دانشجویی و انتخاب مهمانان در نظر گرفته شده است.

مسئول اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور افزود: در مباحث آموزشی مبنا را شناخت منظومه رهبری قرار دادیم که در سرفصل های جهانی بینی، مردم سالاری، اقتصاد مقاومتی، آزادی و... در اندیشه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی با اشاره به نگاه ویژه به حوزه مطالعاتی زنان و خانواده اظهار داشت: در اردوی اتحادیه از موافقان و مخالفان طرح تعیین سن ازدواج که در مجلس نیز مطرح شد، دعوت به عمل آمده است تا به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون این طرح بپردازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994767

وب گردی

وب گردی