تشکیل کارگروه‌های ویژه برای تبیین مبانی انقلاب اسلامی در واحد ایلام

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، گفت: با توجه به ضرورت مباحث تبیینی، کار‌گروه‌هایی را تشکیل دادیم که استادان بتوانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کنند.

نصرت الله حیدری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های فرهنگی این واحد به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: ما در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم؛ دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان یک نهاد برآمده از این انقلاب بایستی بتواند در راستای رسالت تبیینی خود و انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان و دانشجو تلاش‌های زیادی را انجام دهد.

وی افزود: تشکیل ستاد دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و همچنین با توجه به ضرورت مباحث تبیینی، کار‌گروه هایی را تشکیل دادیم که استادان بتوانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کنند.

حیدری ادامه داد: همچنین کلیه واحدهای استان ایلام، با ستاد دهه فجر استان همراه خواهند شد؛ تمامی برنامه هایی که در سطح ملی در این ایام برگزار می‌شود، در واحدهای دانشگاهی استان ایلام نیز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی واحد ایلام اذعان داشت: تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با حضور در مزار شهدای گمنام و همچنین همایشی استانی با همکاری مسئولان دانشگاه و معاونت سازمان سما برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: همچنین نمایشگاه عکس و دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز در دانشگاه برپا می شود؛ البته حمایت از پژوهش های علمی با موضوع انقلاب اسلامی نیز در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994770

وب گردی

وب گردی