مراسم تشییع دانشجوی جان باخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار شد

«دیمن مولودپور»، دانشجوی اهل بوکان رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب بر اثر مصدومیت شدید ناشی از این حادثه، به علت شکستگی و خونریزی داخلی پس از گذشت دو روز بستری به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، دیروز چهارشنبه ساعت 20:30 پیکر مرحومه دیمن مولودپور دانشجوی رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با حضور دکتر جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، اعضای هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه های آزاد اسلامی واحد بناب و بوکان در روستای ناچیت شهرستان بوکان آرام گرفت.

روز دوشنبه بر اثر واژگونی مینی بوس حامل دانشجویان رشته مامایی دانشگاه آزاد بناب ۶ نفر مصدوم شدند.

«دیمن مولودپور»، دانشجوی اهل بوکان رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب بر اثر مصدومیت شدید ناشی از این حادثه، به علت شکستگی و خونریزی داخلی پس از گذشت دو روز بستری جان خود را از دست داد و ۵ مصدوم دیگر سانحه همگی از بیمارستان پس از درمان سرپایی ترخیص شده اند.

بر اساس بررسی‌های اولیه پلیس راه استان از مینی بوس حامل دانشجویان، مینی بوس از نظر فنی هیچ مشکلی نداشته، دارای معاینه فنی است و استانداردهای لازم را دارد و تنها دلیل و عامل واژگونی لغزندگی شدید جاده بوده است.

در این مراسم اعضای هیئت رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه ازاد اسلامی، ضمن نثار فاتحه و قرائت قرآن، برای آن مرحومه طلب آمرزش و برای بهبودی و سلامتی مجروحان دعا نمودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان نیز ضمن ابراز تاسف و تاثر از وقوع این حادثه، درگذشت این دانشجوی عزیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب که در اثر واژگونی مینی بوس جان به جان آفرین تسلیم نمود را تسلیت عرض نمود و برای آن عزیز علو درجات و برای خانواده های آن مرحومه صبر وشکیبایی آرزو نمود .

مراسم تشیع پیکر این دانشجو روز پنجشنبه و جمعه مورخ 11 و 12 بهمن ماه 97 در مسجد جامع روستای ناچیت شهرستان بوکان خواهد بود

کد خبر: 994811

وب گردی

وب گردی