دانشگاه آزاد اسلامی بسترسازی اشتغال دانش بنیان را در برنامه های خود دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اساتید سرمایه‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند گفت: این دانشگاه تضمین کیفیت و بسترسازی اشتغال دانش‌بنیان را در برنامه‌های خود دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بعد از بازدید از واحد قوچان در نشست صمیمانه با جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی گفت: با توجه به اینکه رشته‌های واحد قوچان از انسجام درونی برخوردار است، این واحد می‌تواند در صنایع غذایی تبدیل به قطب صنایع غذایی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: صنایع غذایی تنها مختص صنایع پایین دستی نیست و اقتصاد صنایع غذایی، مدیریت بازرگانی، مالی و گمرک صنایع غذایی را نیز شامل می‌شود.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فعالیت 5 هزار و300 صنعت در استان خراسان رضوی، بر برندسازی صنایع غذایی و راه‌اندازی کلنیک صنعت در واحد قوچان تاکید کرد و گفت: با ایجاد این کلنیک امکان ارائه مشاوره به بخش‌های مختلف صنعت امکان‌پذیر می‌شود و صنایع نیز از امکانات و پتانسیل و ظرفیت عظیم اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: باید با تغییر الگوی تربیتی از معطلی و به بطالت رفتن وقت جوانان جلوگیری کرد و از توانمندی آنان در صنایع استفاده کرد.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید برانجام پژوهش‌های خاص در این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با حمایت و تقویت کانون‌های صنعت و دانشگاه مشکلات صنعت را حل کند.

دکتر طهرانچی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از بزرگترین سازمان تجهیزات پیش رفته و بزرگترین شبکه آزمایشگاهی کشور، آینده روشنی پیش رو دارد و می‌تواند در راستای پیشرفت جامعه گام‌های اساسی بردارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرمایه‌های این دانشگاه یاد کرد و گفت: با بازنشستگی پیش از موعد اعضای هیات علمی مخالفم چرا که دانشگاه آزاد اسلامی تضمین کیفیت و بسترسازی اشتغال دانش‌بنیان را در برنامه‌های خود دارد.
انتهای پیام/

کد خبر: 994834

وب گردی

وب گردی