کلاهبرداری با وعده اقامت در کشور‌های خارجی

 رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اخیراً افرادی در استان زنجان با دادن وعده اقامت در برخی کشور‌ها با حقوق مکفی، با اخد مبالغ هنگفتی از مردم آن‌ها را فریب داده و متواری شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز،حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اخیراً افرادی در استان زنجان با دادن وعده اقامت در برخی کشور‌ها با حقوق مکفی با اخد مبالغ هنگفتی از مردم، آن‌ها فریب داده و متواری شده اند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: با توجه به تبلیغ شبکه‌های وابسته به غرب برای مهاجرت و اقامت افراد، برخی افراد سود جو با استفاده از عدم آگاهی مردم اقدام به این گونه کلاهبرداری‌ها و تحصیل مال نامشروع می‌نمایند که لازم است مردم در این گونه موارد آگاه و هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای گرفتن ویزای هر کشوری بایستی از طریق مراجع قانونی اقدام نمایند، تأکید کرد: مردم مراقب سود جویی افرادی که در این زمینه از طرق مختلف اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند باشند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با اشاره به تشکیل پرونده در این زمینه، از ادامه تحقیقات برای شناسایی عوامل این کلاهبرداری، خبر داد.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 994837

وب گردی

وب گردی