ایران در چهل سالگی انقلاب، الگویی برای کشورهای دنیا است

سرهنگ عاشوری گفت: امروز با افتخار، الگوی ما فاطمه زهرا(س) است که در جشن چهل سالگی انقلاب افتخار آن را داریم تا در تمام عرصه ها به عنوان یک الگو معرفی شویم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رشت، سرهنگ کیا عاشوری معاونت اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان ادارات کل استان گیلان با تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و تبریک ایام ا... دهه فجر،گفت: برخی از شخصیت ها سازنده قومیت و تمدن ملت ها هستند و معمولا ادیان و مکاتب به نام رهبران آنها شناخته می شوند، اگر اسلام به نام پیامبر اسلام(ص) شناخته شده است، انقلاب اسلامی ایران نیز چه در داخل و چه در خارج از مرزها بدون نام حضرت امام (ره) هیچ فروغی ندارد .

وی تأکید کرد: سلام و درود می فرستیم به روح پرفتوح امام که احیاء گر اسلام ناب بود، درست زمانی که اسلام در کشور ، دورانی سخت را تجربه می کرد، اسلام از انقلاب اسلامی نشأت گرفت و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و اسلام ناب از کشور ما تلألو یافت با ورود اسلام ناب مسلمانان به رهبری امام خمینی (ره ) به آگاهی و عدالت طلبی سوق پیدا کردند.

عاشوری تصریح کرد: و امروز در آستانه ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم، قبل از انقلاب کشور ما بخشی از سیاست های لاینفک استکبار جهانی بود و در مؤلفه های قدرت چه مادی و چه معنوی جزء کشورهای آخر بودیم ولی با انقلاب اسلامی امروز در همه مؤلفه ها در بالاترین رده از کشورها قرار داریم.

معاونت اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان ادامه داد: ما قبل از انقلاب در حوزه های سیاسی مستشارانی که در کشور بودند به ما خط مشی می دادند و همه سیاست ها بر اساس سیاست های غرب بود ولی امروز به یمن و برکت خون شهدا که به ما عزت و افتخار دادند و مهر افتخار را به پیشانی ملت ایران زدند توانستیم در مؤلفه های قدرت جزء بالاترین ها باشیم و افتخار می کنیم روی پای خود هستیم و به هیچ بیگانه ای اجازه دخالت نمی دهیم و ما برای خودمان تصمیم می گیریم.

وی افزود: امروز با افتخار، الگوی ما فاطمه زهرا(س) است که در جشن چهل سالگی انقلاب افتخار آن را داریم تا در تمام عرصه ها به عنوان یک الگو معرفی شویم .

عاشوری خاطر نشان کرد: باید افتخار کرد و این موضوعات را در دهه فجر که فرصتی است تا این مؤلفه های قدرت را به نسل جوان انتقال دهیم، بایستی سینه به سینه گفته شود و شما بسیجیان ادارات که لایه های تماس مردم با حاکمیت هستید بدانید برای تقویت حاکمیت بایستی به مردم خدمت کرد و هر چه قدر این خدمت بیشتر باشد مردم به نظام دلگرم تر هستند و در این زمان که دشمن به دنبال آن است که بین مردم و نظام فاصله بیاندازد، شما بسیجیان ادارات می توانید با رفتار خوب و دستگیری از مردم این ارتباط را بین مردم و نظام هر چه بیشتر، برقرار کنید.

این مقام مسئول تأکید کرد: برگزاری این مسابقات همدلی و همگرایی را بیشتر کرده و این ارتباطات قوی بین شما باعث خواهد شد تا سریعتربه اهداف انقلاب اسلامی ایران برسیم.

لازم به ذکر است دومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان ادارات کل استان گیلان با حضور 25 تیم در فوتسال (برادران ) و 10 تیم در رشته های ورزشی دارت و تنیس روی میز (خواهران و برادران ) از تاریخ 10 بهمن 97 در مجموعه ورزشی مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت واقع در پل تالشان برگزار و مراسم اختتامیه مسابقات در تاریخ 23 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر: 994862

وب گردی

وب گردی