تقویت روحیه انقلابی در جامعه وظیفه دانشگاه است

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تقویت روحیه انقلابی و اسلامی در جامعه از وظایف دانشگاه است  که باید در اندیشه و تفکر دانشجویان متبلور و در جامعه توسعه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد بندرعباس، دکتر محمد قربانی گلشن‌آبادی مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در اختتامیه دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه تشکل های دانشجویی استان های کرمان و هرمزگان در واحد بندرعباس با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش رضایت‌مندی فرهنگی در جامعه گفت: تقویت روحیه انقلابی و اسلامی در جامعه از وظایف دانشگاه است که باید در اندیشه و تفکر دانشجویان متبلور و در جامعه توسعه پیدا کند.

وی نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی پررنگ توصیف کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی همیشه به عنوان یکی از برترین های فرهنگی در برگزاری نماز جماعات و جمعه، اعتکاف و... مطرح بوده است.

دکتر قربانی خاطرنشان کرد: دشمن با راه اندازی جنگ فرهنگی درصدد است ارزش های انقلاب اسلامی را هدف قرار دهد و در این مسیر با ایجاد انحرافات فکری در بین جوانان، می خواهد به این اهداف شوم خود دست یابد که باید در مقابل آنان بادرایت و هوشیار باشیم.

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، دستاوردهای نظام اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و گفت: امروز قدرت و بالندگی جمهوری اسلامی حاصل این خون ها و افکار سازنده شما جوانان است که در عرصه های بین المللی با اقتدار و انسجام خود را نشان می دهد.

وی افزود: ایران اسلامی با توسعه فزاینده علم و فناوری، موجبات ترس و هراس دشمنان را رقم زده است که باید این مسیر خطیر را با سرعت مضاعف دنبال و استمرار بخشیم.

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تأکید کرد: دانشجویان نسبت به وقایع پیرامون خود حساس باشند و با مطالعه کتب، روزنامه، سایت های علمی و... اطلاعات خود را ارتقا دهند و در تولید و انعکاس اخبار خوب و نقاط مثبت، اهتمام ویژه ای داشته باشند تا شور و نشاط را در جامعه منتشر کرده و نقش سازنده خود را در انقلاب تعیین کنند و در جهت رشد و توسعه کشور نقش آفرین و سهیم باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994969

وب گردی

وب گردی