رونمایی از اندیشکده غذا و امنیت غذایی واحد ورامین پیشوا

همزمان با برگزاری نخستین اجلاس سراسری مسؤلان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان دانشگاهی و کشوری در مشهد مقدس از اندیشکده غذا و امنیت غذایی واحد ورامین پیشوا رو نمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد ورامین؛ حامد زارعیرئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین در حاشیه رونمایی از اندیشکده غذا و امنیت غذایی، با تبیین مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی برای هدفمندکردن پژوهش‌های دانشگاهی ویژه حل مسائل کشور گفت: بع لطف خداوند دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم خود شامل نخبگان و پژوهشگران متعهد و متخصص، در عرصه‌های مختلف علم و فناوری ورود پیدا کرده است و بر اساس همین ظرفیت ها و توانمندی ها موضوعات محوری را تعریف نموده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا و قرچک این واحد دانشگاهی را به عنوان قطب کشاورزی، دامپروری و امنیت غذایی برشمرد و ادامه داد: در راستای برنامه شاخص علمی این واحد دانشگاهی یک برنامه جامع و مدون بر پایه مطالعه و کارشناسی صورت گرفته در بخش غذا و امنیت غذایی شناسایی، احصا و اولویت‌بندی شده است.

وی ادامه داد: امروز هم با پیگیری های انجام شده و اخذ مجوز های لازم، شاهد رونمایی از اندیشکده ای هستیم تا بتوانیم از ظرفیت و توان بالای استادان بسیجی برای رسیدن به دانشگاه مد نظر رهبر عزیز انقلاب بهره مند شویم.

گفتنی است؛ در این همایش کشوری که در مشهد مقدس با محوریت چهل سالگی انقلاب اسلامی و نقش دانشگاه در طلیعه تمدن نوین اسلامی برگزار شده است، توسط چهره های برجسته کشوری کارآمدی نظام اسلامی و دستاوردهای آن برای حاضرین تبیین شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994983

وب گردی

وب گردی