دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با خانواده شهید حججی دیدار کردند

همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه ی فجر انقلاب اسلامی و در آستانه ی چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور در منزل شهید حججی با خانواده ایشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه ی فجر انقلاب اسلامی و در آستانه ی چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به همت معاونت دانشجویی، فرهنگی و کانون مستند سازی شهید آوینی، دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور در منزل شهید حججی به خانواده محترم شهید والامقام مدافع حرم پاسدار شهید محسن حججی ادای احترام و با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

در این دیدار ابتدا با حضور بر سر یادمان مدفن سردار شهید پاسدار حاج احمد کاظمی و حضور بر سر مزار شهید والامقام مدافع حرم پاسدار شهید بی سر محسن حججی با اهداء گل، قرائت دعای توسل تجدید میثاق و عهدی محکم با این شهید عزیز در آستانه ی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران بستند.

سپس با حضور در خانه ی شهید والامقام مدافع حرم پاسدار شهید محسن حججی با پدر بزرگوار این شهید دیدار و در نشستی صمیمانه با ایشان در مورد شخصیت و سیره ی زندگی ایشان، خط و راه هدف دار شهید حججی ، به موقع بودن شهادت ایشان و نوع شیوه شهادت این شهید بزرگوار صحبت شد.

این دیدار با قرائت متن تقدیر نامه، اهداء تابلو و هدیه فرزند شهید حججی (علی حججی) به پدر بزرگوارش پایان یافت و پدر شهید والامقام محسن حججی از ابراز محبت تمامی مسولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تشکر و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان طلب اجر کردند.

شایان ذکر است در این دیدار رحیم طیاریه، مدیر کل فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، جمعی از دانشجویان و اعضاء کانون مستندسازی دانشجویی شهید سید مرتضی آوینی حضور داشتند .

کد خبر: 994996

وب گردی

وب گردی