لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای قشر خاکستری جامعه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)، گفت: وظیفه بسیج دانشجویی و سایر تشکل‌های انقلابی در این برهه حساس کشور این است که بتوانند دستاوردها و موفقیت انقلاب اسلامی را برای قشر خاکستری جامعه و دانشگاه تبیین کنند.

محمد حسین یدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با تاکید بر اینکه تلاش برای تحقق انقلاب اسلامی با همه آرمان های مترقی آن که خود خدمت به دانشگاه است، گفت: انتقاد صحیح و سازنده لازمه رشد و بالندگی دانشگاه است که خروجی آن خدمت به ارتقا و رفع نقصان جامعه و نظام است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) تصریح کرد: جریان دانشگاهی و اقشار مختلف مردم باید بدانند انقلاب اسلامی در طول عمر با عزت چهل ساله خود، دانشگاه برایش مسئله اصلی بوده است و اولویت دانشگاه نیز حفظ آرمان ها و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

در ادامه وی افزود: دانشگاه و جریان دانشجویی در اندیشه امامین انقلاب اسلامی نه تنها مسئله فرعی نبوده است، بلکه از ابتدا مبدا تحولات به سمت خیر بوده است.

یدی انقلاب و دانشگاه را در حال خدمت رسانی به یکدیگر برشمرد و بیان کرد: گروه های محرومیت زدایی جهاد سازندگی، مخالفت با اختلاف طبقاتی و اشرافیت، ارتقای جایگاه علمی کشور در دنیا، پیشرفت در زمینه های توان دفاعی و انرژی هسته ای، ایستادگی بر حل مشکلات مردم و... از خدمات جریان دانشجویی به انقلاب اسلامی است.

این فعال دانشجویی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جنبش دانشجویی، اظهار داشت: تاثیرات انقلاب اسلامی در فضای دانشجویی به قدری محسوس است که حتی دانشجویان با فضای فکری متفاوت نیز می پذیرند که دانشگاه بعد از انقلاب از تک صدایی و تک بعدی بودن سیاسی خارج و به سوی نوگرایی در ساختار های دانشگاهی با حفظ قوانین و چارچوب های انقلاب در حرکت است و دانشجویان می توانند آزادانه نقطه نظرات سیاسی خود را مطرح کنند.

وی با تاکید بر نقش جنبش دانشجویی بر روشنگری، خاطر نشان کرد: وظیفه بسیج دانشجویی و سایر تشکل های انقلابی در این برهه حساس کشور این است که بتوانند دستاوردها و موفقیت انقلاب اسلامی را برای قشر خاکستری جامعه و دانشگاه تبیین کنند. البته در این مسیر استادان نیز نقش بسزا و کمک کننده‌ای دارند.

یدی پیرامون مراسم و ویژه برنامه‌های مناسبتی «دهه فجر» در این واحد دانشگاهی، گفت: پنجشنبه 19 بهمن جمعی از دانشجویان این واحد برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حاضر و سپس برای غبارروبی از مزار شهدا حاضر می‌شوند. همچنین طی مراسمی از نمیشگاه مناسبتی دهه فجر که در مصلی در حال برگزاری است، بازدید به عمل خواهد آمد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) تصریح کرد: به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات ورزشی و تفریحی نظیر فوتبال دستی برای برادران و طناب کشی و دارت برای خواهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 995010

وب گردی

وب گردی