حضور واحد بابل با بیش از ٢٠٠ اثر در نمایشگاه چلچراغ انقلاب اسلامی

غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با بیش از ٢٠٠ اثر توانست توجه بازدیدکنندگان در نمایشگاه چلچراغ دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی را به خود جلب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از بابل، عباس ولی پور افروزی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: نمایشگاه چلچراغ دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی شهرستان بابل روز 12 بهمن همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی گشایش و تا ۱۶ بهمن در مصلای بابل برای بازدیدکنندگان دائر است

مسول روابط عمومی واحد بابل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل نیز یکی از غرفه‌های فعال این نمایشگاه را به خود اختصاص داد. ثبت اختراع ژن در بانک جهانی ژن، چاپ کتب علمی وپژوهشی، دستاوردهای علمی و هنری استادان و دانشجویان، افتخارت ورزشی، کسب عناوین برتر فرهنگی، ساخت دستگاههای وتجهیزات در بخش عمرانی، کشاورزی و شیلات و دست ساخت های فنی و مکانیکی دانشجویان آموزشکده سما از جمله محصولات ارائه‌ شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل است.

ولی پور افروزی افزود: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب با مشارکت دانشگاهها و مراکز آموزشی، نهادها، ادارات مختلف و دانشگاه آزاد اسلامی واحدبابل در ۱۰۰ غرفه با عنوان چلچراغ انقلاب و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بابل افتتاح شد.

کد خبر: 995027

وب گردی

وب گردی