توهین ترامپ به رئیس مجلس نمایندگان

رئیس جمهور آمریکا در سخنانی عجیب به رئیس مجلس نمایندگان این کشور توهین کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ضمن انتقاد شدید از «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرد: این سیاستمدار دمکرات برای جامعه آمریکا مضر است.

ترامپ در ادامه گفت: پلوسی یکی از مهمترین عوامل عدم تخصیص بودجه برای احداق دیوار در مرز مکزیک است در حالی که این دیوار امنیت آمریکا را تامین می کند و مانع از ورود مهاجران غیرقانونی به کشور می شود

ترامپ بار دیگر بر ضرورت احداث دیوار در مرز مکزیک تأکید کرد و در مورد مخالفت نانسی پلوسی با این طرح خاطرنشان ساخت: «او می‌داند که ما به یک مانع نیاز داریم. او می‌داند که ما امنیت مرزی می‌خواهیم اما قصد دارد از طریق این مخالفت‌ها امتیاز سیاسی بگیرد. من فکر می‌کنم که این یک سیاست بسیار بد است زیرا او اساساً می‌خواهد مرزهای ما باز باشند. اگر مسئله قاچاق انسان برای او مهم بود، چنین کاری نمی‌کرد. کاری که نانسی پلوسی انجام می‌دهد، زیان بزرگی برای کشور ما به بار خواهد آورد».

رئیس جمهور آمریکا که در هفته های گذشته در تنشی سخت با رئیس مجلس نمایندگان این کشور قرار داشته است برای اولین بار از وازه مضر و غیرمفید برای تعریف از وی استفاده می کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 995084

وب گردی

وب گردی