استقبال وزیر علوم از طرح پایش در دانشگاه آزاد اسلامی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از طرح پایش در دانشگاه آزاد اسلامی که در راستای هدفمند سازی پایان نامه برنامه ریزی شده است استقبال کرد.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره طرح پایش در دانشگاه آزاد اسلامی و هدفمندی پایان نامه ها اظهار داشت: پایان نامه ها بایستی در تمام دانشگاه ها هدفمند شوند و بر محتوای علمی آن ها نظارت وجود داشته باشد.

وی افزود: اصالت پایان نامه ها نیز باید حفظ شود تا بیشترین کارآمدی را برای کشور به همراه داشته باشد و بتواند مشکلات موجود را حل و فصل کند.

غلامی گفت: نظارت بر پایان نامه و هدفمند کردن آن ها، اقداماتی است که وزارت علوم آن را شروع کرده است و از دیگر دانشگاه ها انتظار داریم که در این راستا اقدامات موثری را انجام دهند.

وزیر علوم اذعان داشت: طرح پایش در دانشگاه آزاد اسلامی که در راستای هدفمندی پایان نامه ها برنامه ریزی شده است، طرحی بسیار خوب است و وزارت علوم از آن استقبال خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، طرح پایش آزاد(پژوهش اثر گذار یک پارچه شبکه ای دانشگاه آزاد اسلامی) طرحی است که به گفته مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، واحدهای ویژه مانند دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان در یک موضوع خاص پیشران شده تا به حل چالش‌های کشور کمک کنند.

بر این اساس، ارزیابی عملکرد واحدها در دانشگاه آزاد اسلامی به این‌گونه است که هر واحد در راه تحول و پیشبرد طرح پایش، به چه میزان موفق بوده است.

گفتنی است، تبدیل هدفمند و منسجم چالش ها به موضوعات پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری دانشجویان از اهداف اصلی طرح پایش است.

انتهای پیام/

کد خبر: 995087

وب گردی

وب گردی