انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و شکوفایی است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و شکوفایی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد مشهد، دکتر محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که در مجتمع فرهنگی، آموزشی امامت مشهد برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از صدها دستاورد انقلاب در حوزه آموزش عالی است که امروز به برکت حضور تفکر انقلابی در این دانشگاه، خط انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امسال به تعبیری سال بعثت انقلاب است، چرا که چهل سالگی به نوعی بلوغ یک انقلاب محسوب می‌شود و با توجه به بعد زمانی، عملکرد و کارنامه نظام مورد قضاوت همگان قرار می‌گیرد و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و شکوفایی است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌ آزاد اسلامی ادامه داد: مقصد انقلاب امام(ره) حاکمیت دین خدا و برچیده شدن طاغوت‌ها بود که انقلاب اسلامی 2500 سال اختناق را در این کشور درهم شکست و ما در 40 سال گذشته، قله‌های بسیاری را فتح کردیم.

وی گفت: هدف این دو نهاد انقلابی، دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج اساتید حل مسائل و مشکلات جامعه است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: امسال نیز در 22 بهمن و چهل سالگی انقلاب، ملت عزیز ایران با حضور باشکوهتر، آمریکا و استکبار را مایوس می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 995103

وب گردی

وب گردی