دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکترای تخصصی علوم پزشکی منتشر شد

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکترای تخصصی و دکترای پژوهشی p.h.d رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی دوره های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،‌ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی p.h.d رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی دوره های روزانه، شهریه‌پرداز و دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

داوطلبان این آزمون از تاریخ 16 بهمن ماه تا 27 بهمن ماه مهلت دارند نسبت به نام نویسی و ارسال مدارک ثبت نام کنند. گفتنی است ثبت نام این آزمون تنها به صورت اینترنتی صورت می گیرد.

آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی p.h.d رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در تاریخ 12 و 13 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

داوطلبان رشته علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی باید دارای دانشنامه کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) مرتبط یا دکتری حرفه ای (پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، دامپزشکی و علوم آزمایشگاهی) باشند.

درصورتی که دانشجوی نیمسال آخر، به هر دلیلی، تا تاریخ 31 شهریور 98 فارغ التحصیل نشود، پس از اعلام نتایج، قبولی وی کان لم یکن و از شرکت در آزمون سال آینده نیز محروم خواهد شد.

داوطلبان برای شرکت در آزمون صرفاً مجاز به انتخاب یکی از دوره‌های دکتری تخصصی یا پژوهشی هستند که باید در فرم ثبت نام نسبت به انتخاب یکی از آنها اقدام کنند.

دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای با ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ13 شهریور 98 مجاز به شرکت در آزمون هستند. داوطلبان حداکثر مجاز به ثبت نام در دو مجموعه یا رشته (با رعایت مدارک مورد پذیرش آن رشته) هستند.

پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری تخصصی D.Ph سال تحصیلی 98-97 که در دانشگاه ثبت نام نکرده‌اند یا انصراف داده‌اند، مجاز به شرکت در این آزمون نیستند. در غیر این صورت، مسئولیت عواقب بعدی بر عهده داوطلب خواهد بود. لازم به ذکر است این محرومیت شامل پذیرفته‌شدگان شهریه پرداز نمی‌شود.

داوطلبان می‌توانند قبل از شروع و یا پایان طرح تعهدات نیروی انسانی در آزمون شرکت کنند و در صورتی‌که در حین انجام طرح نیروی انسانی در آزمون قبول شوند، امکان ترخیص ایشان برای ادامه تحصیل فراهم می‌شود.

داوطلبان نباید اشتغال به تحصیل در دوره‌های دکتری تخصصی و پژوهشی p.h.d یا دستیاری تخصصی در کلیه مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور داشته باشند.

برای جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 995152

وب گردی

وب گردی