برگزاری مراسم آیین ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور هزار استاد بسیجی

نشست خبری مراسم آیین ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست خبری مراسم آیین ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

عرفان خسرویان رییس بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهش های تهران بزرگ در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: روز سه شنبه ۱۶ بهمن در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران از ساعت ۸ صبح مراسم ویژه آیین ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

خسرویان تصریح کرد: هزار نفر از استادان بسیجی دانشگاه های استان تهران که دارای دستاورد برای انقلاب اسلامی هستند، در این مراسم حضور دارند.

رییس بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهش های تهران بزرگ افزود: بذر پاش نمایندگان سابق مردم تهران در مجلس، زاکانی نمایندگان سابق مردم تهران در مجلس و ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهمان برنامه هستند.

رییس بسیج استاتید دانشگاه های تهران بزرگ بیان کرد: در این مراسم از۴۰ نفر از استادان که در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و پژوهشی دستاورد دارند؛ به صورت نمادین به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی افزود: پنل تخصصی با موضوع چرا انقلاب اسلامی؟ در این مراسم با حضور اندیشمندان برگزار خواهد شد. پنل‌های تخصصی بسیج اساتید از دی ماه شروع شده و مسائل مختلفی همچون بررسی دستاورد‌های خصوصی سازی، دستاورد‌های محیط زیست و دستاورد‌های اجتماعی در این پنل‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند

خسرویان گفت: در اتمام مراسم بیانیه پایانی توسط بسیج اساتید قرائت خواهد شد.

وی در خصوص دستاورد علمی انقلاب اسلامی گفت: بیشتر سن اندیشمندان کشور حدود ۴۰ است که خود نشان دهتده پیشرفت انقلاب و حمایت از دانشمندان است.

خسرویان در خصوص اندیشکده های بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ تصریح کرد: اندیشکده های رویکرد حل مشکلات کشور را برعهده دارند و در استانه ۴۰ سالگی اندیشکدها به بیان گزارش کار خود خواهند پرداخت.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در آیین ملی چهل سالگی انقلاب به مسائل جاری کشور، نظام مسئله یابی، آینده انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب و الگوی حکمرانی انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود، افزود: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه‌های مالک اشتر، امیرکبیر و علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

در پایان وی خاطرنشان کرد: پنل‌های تخصصی بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ که از دی ماه شروع شده و مسائل مختلفی نظیر بررسی دستاورد‌های خصوصی سازی، دستاورد‌های محیط زیست و دستاورد‌های اجتماعی در این پنل‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند و بنا است در سال آینده نیز به صورت تخصصی به پیشبرد این پنل های علمی و پزوهشی بپردازیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 995165

وب گردی

وب گردی