رونمایی از پنل بسیج اساتید برای رفع شبهات ذهنی در خصوص انقلاب

قائم مقام سازمان بسیج اساتید دانشگاه، مراکز آموزش عالی و پژوهش های  تهران بزرگ گفت: در مراسم آیین ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی از پنل تخصصی بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ رونمایی می شود، در این پنل 4 استاد حوزه انقلاب شناسی به رفع شبهات ذهنی مردم می پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست خبری مراسم آیین ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی در دفتر بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهش های تهران بزرگ برگزار شد.

محمد رضا ابن الدین حمیدی، قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور در این مراسم ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب شرایط کشور ویژه است، چراکه تمامی دشمنان قسم خورده انقلاب تمام تلاش و سعی خود را انجام دادند تا مردم چهل سالگی انقلاب را به چشم نبینند.

ابن الدین تصریح کرد: در شرایطی که ایران در منطقه و خاورمیانه گسترش تفکر می دهد و مبانی اصلی انقلاب و اسلام را به جهان صادر می کند، برخی از دشمنان در پی تخریب انقلاب و اذهان عمومی مردم هستند.

قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به تمدن ایرانی اسلامی، اذهان کرد: دنیا ترویج تمدن اسلامی ایرانی را برنمی تابد، برای همین است که تمامی تلاش خود را می کند تا افکار عمومی با لغاتی نظیر اختلاس و دزدی منحرف سازد و توسط رسانه های خود این ذهنیت را برای مردم القا کند که به دلیل تحریم ها مردم در فقر کامل به سر می برند.

در ادامه وی افزود: در این شرایط حساس وظیفه استادان بسیجی است که با علم خود بتوانند مسائل و مشکلات مردم و جامعه را حل کنند. بر جامعه علمی کشور لازم است تا به ماندگاری و جاویدانگی انقلاب اسلامی کمک کنند تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن، امام زمان برسانند.

ابن الدین در خصوص اندیشکده های بسیج اساتید، گفت: باید در نظر گرفت اندیشکده وظیفه پژوهشی مانند پژوهشکده ها را برعهده ندارد و صرفا فعالیت های ذهنی و جهت دهی برای نخبگان و سایر اقشار مردم را انجام می دهد.

قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور بیان کرد: انتظار داریم کانون بسیج اساتید دانشگاه های تهران اندیشکده ها را جدی گرفته و در این مسیر پیشقدم شوند. گروه های علمی قوی را در این مجموعه ها فعال کنند چرا که ما نباید در برابر مشکلات کشور بی تفاوت باشیم.

وی با اشاره به ویژه برنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی بسیج اساتید، گفت: در این مراسم از پنل "چرا انقلاب اسلامی" رونمایی خواهد شد.

ابن الدین با ذکر این نکته که این پنل به 4 سوال ذهنی افکار عمومی پاسخ می دهد، بیان کرد: چرا مردم انقلاب کردند و ضرورت انقلاب چه بود؟ انقلاب در بستر کدام بحث اقتصادی، سیاسی و فرهنگی رخ داد؟ انقلاب اسلامی چه دستاوردهایی دارد؟ سرنوشت انقلاب چه می شود؟ سوالاتی هستند که این پنل برای دانشجویان پاسخ دهی می کنند.

مسئول "پنل انقلاب" بسیج اساتید، گفت: در این پنل 4 استاد حوزه انقلاب اسلامی در خصوص شبهات ذهنی مراجعه کنندگان پاسخ می دهند، چرا که در طول سال های اخیر شاهد بودیم ضد انقلاب به وسیله ابزار رسانه قوی خود، جوری که خود می خواهند جهت دهی منفی در راستای ارزش های انقلاب به افکار عمومی می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 995188

وب گردی

وب گردی