آیا می خواهید ارشد هوش مصنوعی بخوانید؟

براساس گزارش های ارائه شده از عناوین و ترندهای سال 2019، فناوری و به طور خاص هوش مصنوعی درحال رشد است و همین مسئله باعث علاقمندی بسیاری از دانشجویان به ادامه تحصیلات تکمیلی در این زمینه می شود. در ادامه به نکاتی که برای کارشناسی ارشد هوش مصنوعی لازم است می پردازیم.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، با افزایش ابعاد دیجیتالی و برنامه‌های آنلاین، هوش مصنوعی (AI) که گاهی اوقات به نام هوش ماشین شناخته شده است دانشجویان زیادی را به سمت خود راغب کرده است.

از آنجایی‌ که صنایعی مانند بازی‌، رسانه ها و شبکه‌ها به سرعت در حال رشد است شواهد نشان می دهد که افراد در تمامی سنین دانش خود را در زمینه AI ارتقاء داده و افراد زیادی به دنبال مطالعه تحصیلات تکمیلی این رشته هستند.

چگونه می‌توان برای مدرک کارشناسی‌ارشد هوش مصنوعی اقدام کرد

اکثر مدرک کارشناسی ارشد AI چند رشته‌ای خواهد بود (مانند وسایل نقلیه مستقل و بدون سر نشین، طراحی بازی های ویدئویی و پیش بینی رفتار جنایی) و شما را به طیف گسترده ای از زوایای دانشگاه معرفی می کند.

با یادگیری کار با ماشین و درک مکانیسم های آنها، فرد آماده آینده ای روباتیک و حرفه ای خواهد شد.

سایتMasterStudies.com اعلام کرد که هوش مصنوعی به عنوان یک رشته در حال رشد عموما در بسیاری از برنامه‌های دانشگاه‌های جهان گنجانده شده است.

افراد علاقه‌مند به مطالعه در این زمینه می‌توانند از گزینه های راحتی مانند مطالعه پاره وقت و یا کلاس‌های آنلاین استفاده کنند.

قبل از تصمیم گیری باید تحقیق کنید که از بین یادگیری به صورت آنلاین یا شرکت در کلاس‌های حضوری کدام برای شما مناسب‌تر است.

اگر آموزش آنلاین را انتخاب کنید، می توانید از سخنرانی‌های مجازی و ابزارهای پیشرفته ای که منافع شما را در AI افزایش می دهد بهره مند شوید.

اگر تحصیل حضوری در دانشگاه را انتخاب کنید، ممکن است از تعامل انسانی بیشتر از تعامل پیوسته با کامپیوتر لذت ببرید.

اطمینان حاصل کنید که شما یک دانشگاه / دانشکده معتبر را با ابزارهای تکنولوژیک مورد نیاز برای آموزش و همچنین استادان با تجربه گسترده در صنعت AI انتخاب می کنید.

قبل از درخواست آنلاین، مطمئن شوید که دانشگاه انتخابی شما دارای تیم پشتیبانی حرفه ای یا مرکز استخدام است. از آنجا که قصد در شرکت در دوره کارشناسی ارشد را دارید، برنامه شما برای پیشبرد مسیر حرفه‌ای و گام بعدی حرفه ای است.

شغل‌های موجود برای کارشناس ارشد هوش مصنوعی

گذراندن دوره‌ای که متشکل از بسیاری از رشته‌های تکنولوژیکی است کارفرمایان و کسانی که از جایگاه و مزایای هوش مصنوعی آگاهند را ترغیب می کند تا این افراد را انتخاب کنند.

برای مثال برخی از نقش‌هایی را که می توانید با خواندن این رشته داشته باشید در ادامه بیان می کنیم:

  • متخصص علم داده
  • توسعه دهنده هوش تجاری
  • مهندس بینایی کامپیوتر
  • محقق پژوهشی
  • توسعه دهنده بازی های ویدئویی
  • طراح وب
  • تحلیلگر AI
  • مهندس فنی

این فقط تعداد انگشت شماری از مشاغل بالقوه است که می توانید بعد از فارغ التحصیلی از آن لذت ببرید. علاوه بر همه این ها باتوجه به رشد تکنولوژی، داشتن مدرک کارشناسی ارشد هوش مصنوعی (AI) گذرنامه‌ای برای موفقیت‌های آینده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 995197

وب گردی

وب گردی