فراخوان «هر دیده یک ایده» در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در راستای طرح دانش پاد اقدام به فراخوان دریافت ایده های نوآورانه آموزشی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، معاونت آموزشی این دانشگاه همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، در راستای ارتقای طرح دانش پاد «پایش آموزش دانشگاه» اقدام به فراخوان هر دیده یک ایده در کلیه دانشکده ها، بیمارستان‌ها و مراکز تابعه کرد.

به گفته دکتر سیدحمیدسیدجمال الدینی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در این طرح کلیه دانشگاهیان شامل استادان، کارکنان و دانشجویان به صورت انفرادی و یا گروهی می توانند شرکت کنند.

وی افزود: پس از جمع آوری ایده ها تا فرصت مشخص شده، طرح‌های برتر انتخاب و پس از تصویب در شورای نهایی جهت اجرا و پیاده سازی به پیشنهاد دهنده طرح واگذار می گردد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در خصوص نحوه اجرای این طرح اظهار کرد: افراد برگزیده به عنوان نماینده معاون آموزشی با اختیارات تام و حمایت مالی مسول اجرای ایده خواهند شد.

وی تصریح کرد: این نمایندگان عضو شورای آموزشی و هیات رئیسه بوده و اولویت اجرا با طرح ها و پیشنهاداتی است که پیش از این در جایی پایلوت شده باشند.

در طرح پاد که بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و تصویب معاونت علوم پزشکی آزاد اسلامی می باشد کلیه نرم افزارهای ارزیابی سوالات و آزمونها به صورت کامل در این دانشگاه نصب و راه اندازی و نیز فرآیند آموزشی هم به منظور ارتقای شاخص های آموزشی تکمیل خواهد شد.

کد خبر: 995235

وب گردی

وب گردی