هر زمان نیازبه تعزیرات احساس شود، حاضر خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دیدار با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: سازمان ‌تعزیرات را سازمانی آماده، پای کار و مجرب می دانیم که هر زمان نیاز به حضور احساس شود، تعزیرات حضور موثری دارد.

به گزارش ایسکانیوز، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در اولین برنامه کاری سفر به استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار با بیان اینکه سازمان‌تعزیرات آخرین تاسیس انقلابی نظام بود، گفت: رویدادهای یک سال و نیم‌گذشته باعث شد موضع سازمان نسبت به معیشت مردم با دغدغه بیشتری ادامه پیدا کند.
وی افزود: در تلاشیم که مطالبات به حق مردم در حوزه بازار را با سرعت در رسیدگی افزایش نظارت ها و گشت های مشترک پیگیری کنیم.
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این دیدارگفت: در شرایط ثبات و آرام بازار با عرضه و تقاضا تنظیم ‌می شود و اما در شرایط حساس کنونی مردم‌ نگاه و توقعشان‌ در تنظیم‌ بازار به دولت است و این ‌به این‌ معنی نیست‌ که مجلس و قوه قضاییه نقش خود را ایفا نکنند.
وی تصریح کرد: سازمان‌تعزیرات بازوی اجرایی دولت، دیوان ‌محاسبات بازوی اجرایی مجلس و سازمان بازرسی و دادستانی بازوی قوه قضاییه در کنترل بازار باید دست به دست هم‌ بدهند البته توقع مردم از سازمان‌ تعزیرات برای کنترل بازار بیشتر از همه دستگاه های اجرایی است.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه میدان برخورد تعزیرات مبتنی بر تاثیرگزاری است، گفت: سازمان ‌تعزیرات را سازمانی آماده، پای کار و مجرب می دانیم که هر زمان نیاز به حضور احساس شود، تعزیرات حضور موثری دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 995275

وب گردی

وب گردی