شرکت‌های خلاق با استراتژی بازاریابی دیجیتال آشنا می‌شوند

برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معاونت علمی برای شرکت‌های خلاقی که در نظر دارند در کارگاه «بازی با استراتژی‌های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال» شرکت کنند تخفیف 50 درصدی اختصاص داده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، کارگاه «بازی با استراتژی‌های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال» توسط سامانه تأمین مالی کارن کراد برگزار می‌شود. برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معاونت علمی برای شرکت‌های خلاقی که در این رویداد حضور پیدا می‌کنند تخفیف 50 درصدی را در نظر گرفته است.

این کارگاه به موضوعاتی چون تفهیم طراحی کمپین؛ روند اجرایی در تیم بازاریابی دیجیتال؛ طرح مسئله و شبیه‌سازی بازار و فرآیند؛ تعریف و تشریف مفاهیم بازاریابی و استراتژی؛ توان به شناخت، جایگاه‌یابی و عملکرد هریک از مفاهیم و اصول در استراتژی بازاریابی می‌پردازد.

از دیگر موضوعاتی که در کارگاه «بازی با استراتژی‌های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال» مطرح می‌شود می توان به دیدگاه و ترندهای بازاریابی با حوزه‌های فروش، برندینگ، مشتری؛ بررسی نمونه‌های حاضر در دنیای آنلاین و آفلاین و همچنین استراتژی از نگاه بیزینس، بازاریابی و بازاریابی دیجیتال اشاره کرد.

در برگزاری این کارگاه به کسب تجربه مبتنی بر واقعیت بازار و اشتراک‌گذاری دانش و مهارت‌های آزموده شده توجه شده است. شرکت‌کنندگان این رویداد پس از حضور در کارگاه بازی با استراتژی‌های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال در قدرت تصمیم‌گیری، تفکر استراتژیک و بهره‌وری در جایگاه متخصص و مدیر ارشد مجموعه خود را توانمند می‌‌شوند.

شرکت‌های خلاق می توانند با استفاده از حمایت برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معاونت علمی از تخفیف 50درصدی حضور در کارگاه «بازی با استراتژی‌های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال» بهره ببرند.

27 بهمن ماه نخستین بخش از این کارگاه است که دانشکده فنی دانشگاه تهران میزبان آن خواهد بود. بخش دوم آن نیز با عنوان «تجربه طراحی کمپین در یک روز کاری» اول اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 995287

وب گردی

وب گردی