نوآوری‌های حوزه هوش مصنوعی توسعه می‌یابد

با تشکیل کنسرسیومی شرایط و ضوابط راه اندازی مرکز نوآوری هوش مصنوعی با همکاری سه جانبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارخانه نوآوری آزادی و یکی از شرکت های فعال در حوزه دیجیتال عملیاتی می شود .

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، در نشست مشترک ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و کارخانه نوآوری آزادی مقرر شد که با تشکیل کنسرسیومی شرایط و ضوابط راه اندازی مرکز نوآوری هوش مصنوعی با همکاری سه جانبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارخانه نوآوری آزادی و یکی از شرکت های فعال در حوزه دیجیتال عملیاتی شود .

همچنین درادامه دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و باقری مدیرکل هماهنگی و برنامه ریزی اقتصاد دانش بنیان معاونت سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی ازکارخانه نوآوری آزادی بازدید کردند.

در جریان این بازدید که با حضور نمایندگان چند شرکت خصوصی فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال صورت گرفت، نمایندگان کارخانه نوآوری، ضمن ارائه دستاوردها و معرفی خدمات فعلی کارخانه، به تشریح برنامه های آتی خود در خصوص ارائه خدمات عمومی و تخصصی به نوآوران و فعالان کسب و کارهای نوپا در بخش های منتخب صنعتی و همچنین مدل ها و فرصت های همکاری با سایر بخش ها پرداختند.

در ادامه زمینه‌های همکاری کارخانه، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و شرکت های خصوصی حاضر در این نشست، پیرامون انجام اقدامات لازم به منظور بهبود اکوسیستم‌های نوآوری و استارت‌آپی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 995289

وب گردی

وب گردی