نشست تخصصی و بصیرتی انقلاب اسلامی در واحد میاندوآب برگزار شد

نشست تخصصی و بصیرتی انقلاب اسلامی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های میاندوآب، استادان، کارکنان و دانشجویان از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در این نشست با تبریک ایام اله دهه فجر و با بیان عوامل تأثیرگذاردر شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یکی از انقلاب های ماندگار تاریخ بعد از انقلاب عاشورا است که امام راحل با الهام از خط مشی قرآن و آموزه های الهی و با شعار آزادیخواهی و استقلال طلبی در برابر دشمنان، انقلابی مردمی با ایستادگی ملت بزرگ ایران به وجود آورد.

سرهنگ جواد مولودی در ادامه افزود: امام خمینی در اوج خفقان و با فراز و فرودهای عظیم در سال 57 توانست انقلاب را به بار بنشاند و از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی وجود رهبریت فرزانه و نیروی عظیم مردمی بود که با الهام از اسلام توانست تخت شاهنشاهی را سرنگون کند.

وی اشاره کرد: عمر چهل سالگی انقلاب یکی از معجزات الهی بر ملت بزرگ ایران اسلامی است و به برکت این انقلاب توانسته ایم در تمامی زمینه ها به خصوص در حوزه علم و دانش و توسعه مراکز دانشگاهی و پژوهشی به رتبه های برتر جهانی دست یابیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این نشست با بیان نقش رسانه ها درارائه دستاوردهای انقلاب گفت: رسانه به عنوان مشعلی فروزان می تواند دستاوردهای چهل ساله انقلاب را در اذهان عمومی و جهان روشن و مخابره کند و هجمه ها بدخواهان نظام و انقلاب را در سیاه نمایی کردن دستاوردهای مهم انقلاب را خنثی نماید.

دکتر رامین رستمی اظهار کرد: دانشگاه به عنوان یکی از تأثیرگذارترین نهاد علمی و پرورشی در توسعه انقلاب و کشور توانسته با ارائه پژوهش و اختراعات علمی و صنعتی دستاودهای مهمی را به ارمغان آورد که در مقایسه با دوران قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

وی گفت: انقلاب اسلامی با تدابیر مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ولایتمدار توانست از گزند دشمنان و استکبار جهانی در امان بماند و عمده ترین تلاش دشمن و استکبار این بود که نگذارند عمر انقلاب به چهل سالگی برسد و دشمن امروز مأیوس از این معجزه الهی هستند و بر این باورند که انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که در جهان ماندگار خواهد بود و انقلاب هایی آزادیخواه به تبع از این انقلاب الهی به وجود خواهند آمد که بنیان سلطه گری و استبدادگری را در جهان ریشه کن خواهد کرد.

کد خبر: 995300

وب گردی

وب گردی