امکان انتخاب کاروان  سفر به مشهد در فروردین و اردیبهشت 98 فراهم شد

مسئول ثبت‌نام و پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: به دلیل استقبال ویژه دانشجویان از بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت، امکان انتخاب کاروان سفر به مشهد برای فروردین و اردیبهشت ماه سال 98 برای زوجین دانشجو فراهم شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی کشور، دکتر سعید رضایی افزود: با توجه به استقبال ویژه زوجین دانشجو و تعداد بالای ثبت نامی‎ها برای شرکت در بیست ودومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت، امکان انتخاب کاروان در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده برای علاقه مندان فراهم شد.

وی تصریح کرد: با تلاش کلیه همکاران ستاد ازدواج دانشجویی، اعزام کاروان ها از 9 دی ماه آغاز شده و تاکنون میزبان دوازده کاروان با مجموع 3308 زوج بوده است که تا تاریخ 21 اسفند ماه، یازده کاروان دیگر هم به مشهد اعزام خواهند شد.

مسئول ثبت‌نام و پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور خاطر نشان کرد: با توجه به تصمیم اتخاذ شده از سوی ستاد ازدواج دانشجویی سراسر کشور جهت فراهم شدن امکان ثبت نام سایرعلاقه مندان شرکت در دوره های ازدواج دانشجویی، تاکنون 155 زوج برای مرحله دوم انتخاب کاروان سال 98 پذیرش شده اند که اعزام اولین کاروان در این مرحله از هفدهم فروردین ماه آغاز خواهد شد و تعداد 10 کاروان تا 13 اردیبهشت ماه به مشهد اعزام می شوند.

دکتر رضایی با اشاره به ثبت نام اولیه 18232 زوج در سامانه ازدواج دانشجویی گفت: از این تعداد تاکنون 15011 زوج مدارک خود را تکمیل و اطلاعاتشان جهت انتخاب کاروان تایید شده است .

وی با اشاره به آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی ازبیستم آبان ماه سال جاری گفت: تاکنون استان تهران با 2729 زوج، بیشترین ثبت نام را در بین دانشجویان استان‌های مختلف کشور داشته است و پس از آن، استان اصفهان با 1902 زوج و سپس استان خراسان رضوی با 1315 زوج دارای بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 995323

وب گردی

وب گردی