نتانیاهو اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها را علیه دولت لبنان تحریک می‌کند

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: اینکه برخی دولت لبنان را دولت حزب الله توصیف می‌کنند، امری دروغ و توصیف اشتباهی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «سید حسن نصرالله» عنوان داشت: همگان باید در این مرحله پس از تشکیل دولت آرامش خود را حفظ کرده و از رقابت‌های رسانه‌ای دوری جسته و فضای سیاسی را آرام کنند.

وی افزود: گروه‌های تاثیر گذار در دولت کنونی را به این امر دعوت می‌کنم که برخی از نگرانی‌های مطرح از سوی تعدادی از گروه‌های داخلی را به رسمیت بشناسند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: بر اساس اجماع نظر گروه‌ها قبل از انتخابات و قبل از تشکیل دولت؛ مسائل اقتصادی در رأس اولویت‌ها بوده است. مساله مبارزه با فساد و مقابله با هدر دادن امکانات مالی در اولویت‌ها است.

وی افزود: مساله مهم در مبارزه با فساد این است که کارها انجام شده و تصمیماتی گرفته شود نه این که فقط موضع گیری صورت بگیرد. عمل کردن بر اساس منافع شخصی، حزبی، طائفه‌ای و منطقه‌ای به حل پرونده‌های مطرح نمی‌انجامد.

سید حسن نصرالله گفت: نتانیاهو دولت را دولت حزب الله توصیف کرده است و اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها را علیه این دولت تحریک می‌کند.

وی گفت: برخی در لبنان دولت کشور را همانگونه توصیف می‌کنند که نتانیاهو بر آن نام گذاشته است.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: اینکه برخی دولت لبنان را دولت حزب الله توصیف می‌کنند، امری دروغ و توصیف اشتباهی است.

سید حسن نصرالله عنوان داشت: اینکه با انگیزه رقابت‌های داخلی نام دولت حزب الله بر دولت گذاشته شود، به نفع لبنان نیست.

دبیرکل حزب الله اظهار کرد: اینکه دشمنانمان بر از بین بردن ائتلاف‌های ما تاکید دارند، پایبندی ما را نسبت به این ائتلاف‌ها بیشتر می‌کند.

وی گفت: برپایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در ایران ثابت می‌کند که حساب باز کردن‌های آمریکا بر شکست این انقلاب ناکام مانده است.

سید حسن نصرالله افزود: سالگرد انقلاب اسلامی در ایران بسیار ارزشمند است، چراکه با سرنوشت فلسطین و مقاومت مرتبط است.

انتهای پیام /

کد خبر: 995345

وب گردی

وب گردی