شرایط جدید کسر خدمت فرزندان ایثارگران اعلام شد/آخرین فرصت ۱۲ فروردین ۹۸

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا شرایط کسر خدمت مشمولان نظام وظیفه را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به مصوب جدید ستاد کل نیروهای مسلح گفت: براساس این مصوبه، تا پایان سال ۹۷ کسانی که ۸ سال غیبت دارند به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و ثبت نام کرده و یک قسط از ۱۳ قسط را پرداخت کرده و در سال ۹۸ مابقی اقساط (۱۲ قسط) خود را پرداخت کنند. لذا ما در سال ۹۸ به هیچ وجه بحث جریمه مشمولان غایب را نخواهیم داشت فقط اقساطی که در سال ۹۷ تعیین می‌شود را می‌توانند در سال ۹۸ پرداخت کنند که افراد بتوانند با وضعیتی که به وجود می‌آید جریمه خود را در طی ۱۲ قسط به خزانه دولت واریز کنند.

وی با اشاره به اینکه براساس مصوب ستاد کل نیروهای فرزندان ایثارگران که غیبت دارند می‌توانند از کسری خدمت پدرانشان استفاده کنند، گفت: فرزندان ایثارگرانی که کسر خدمت دارند تا الان نمی‌توانستند از این بند استفاده کنند لذا با مصوبه جدیدی که در ۴۰ سالگی انقلاب ، ستاد کل نیروهای مسلح تصویب کرد که قرار بر این شد که اینها هم بتوانند از کسری خدمت استفاده کنند.

وی افزود: کسانی که در حال گذران خدمت سربازی هستند بایستی به محل خدمت پدرانشان مراجعه کرده و کسری خدمت پدرانشان را در سامانه وظیفه عمومی به ثبت برسانند که اگر خدمتشان به پایان می‌رسد بتوانند از خدمت ترخیص شوند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: فرزندان ایثارگرانی که غایب هستند و تا الان خودشان را به سازمان نظام وظیفه عمومی معرفی نکرده‌اند فقط تا ۱۲ فروردین ماه سال ۹۸ فرصت دارند که تعیین تکلیف شوند و بایستی به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و برگه آماده به خدمت خود را دریافت کرده لذا هر زمانی که تاریخ اعزام برایشان ثبت شده باشد خیلی مهم نیست و ما برایشان تاریخ اعزام مشخص می‌کنیم.

وی در پایان با تأکید بر آخرین فرصت فرزندان ایثارگران گفت: فقط تا ۱۲ فروردین این امکان برایشان فراهم هست که بتوانند وضعیت خودشان را تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 995358

وب گردی

وب گردی