بیمارستان امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی امروز آغاز‌به‌کار می‌کند

بیمارستان امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون امور مجلس دانشگاه و معاون رئیس جمهور به طور رسمی آغاز‌به‌کار می‌کند.

دکتر اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسکانیوز در اردبیل اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با دارا بودن رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، تربیت پزشکان و پرستاران متعهد در سال‌‌های اخیر موفق شد ساخت بیمارستان آموزشی-درمانی امام رضا(ع) در محوطه اصلی دانشگاه را راه‌اندازی کند.

دکتر اسحاق رسولی افزود: بیمارستان آموزشی و درمانی امام رضا (ع) پس از اخذ موافقت اصولی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینی به مساحت 17 هزار و 526 مترمربع و با زیربنایی به مساحت 11 هزار و 854 مترمربع احداث و ساختمان آن در سال ۱۳۹۲ تکمیل شده است.

وی افزود: پس از آن با عقد تفاهم‌نامه‌ای در تیرماه ۱۳۹۶ به مدت ۱۰ سال به منظور راه‌اندازی و بهره‌برداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قرار گرفته است و در اردیبهشت ماه سال‌جاری راه‌اندازی شد.

رسولی گفت: در حال حاضر تمامی بخش‌های بستری، درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی، واحد پاراکلینیک، داروخانه و اورژانس تجهیز شده و در حال ارائه خدمات به مراجعین است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان دارای ۱۰۸ تخت بستری عادی و ویژه بوده و شامل ۴ بخش بستری جراحی، دو بخش ICU با ۱۲ تخت ویژه، دو بخش اتاق عمل با ۶ تخت اتاق عمل و واحدهای رادیولوژی و آزمایشگاه و همچنین درمانگاه صبح و کلینیک ویژه عصر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی را باید یکی از نهال‌های باغ انقلاب اسلامی برشمرد که اینک بعد از 40 سال فعالیت علمی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی به یک درخت تنومند با شاخه هایی گسترانیده در سراسر کشور و حتی در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور تبدیل شده است.

وی افزود: این دانشگاه علاوه بر فعالیت‌‌های آموزشی، پیشتاز در مسائل پژوهشی و فرهنگی بوده و با رویکرد جدید خود به سمت نوآوری و کارآفرینی فصل جدیدی را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گشوده و در اختیار جوانان این مرز و بوم خواهد گذاشت.

کد خبر: 995405

وب گردی

وب گردی