مدارس عالی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی به حل مسائل کشور کمک می‌کند

میرمحمدصادقی تاکید کرد: مدارس عالی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با آموزش مهارت های لازم می تواند فارغ التحصیلان دانشگاهی را آماده ورود به بازار کار کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حسین میرمحمدصادقی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح مدرسه عالی مهارتی حقوق با تأکید بر اهمیت رشته حقوق، گفت: این رشته نسبت به گذشته گسترش قابل توجهی پیدا کرده است که باید به آن اهتمام ویژه داشت.

وی با بیان اینکه مباحث مهارتی در رشته حقوق و سایر رشته‌ها بسیار مهم است، گفت: بسیاری از دانشجویانی که در این رشته‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند، فاقد مهارت لازم برای فعالیت در آن حوزه خاص هستند، براین اساس راه‌اندازی این گونه مدارس می‌تواند کمک قابل توجهی در این حوزه باشد.

میرمحمدصادقی با بیان اینکه در رشته‌هایی مانند زیست‌شناسی، فیزیک، شیمی و... در دانشگاه‌ها، آزمایشگاه برای انتقال تجربه و مهارت وجود دارد، خاطرنشان کرد: دانشکده‌های علوم انسانی فاقد این آزمایشگاه‌ها هستند و بالطبع فارغ‌التحصیلان این دانشکده‌ها برای ورود به بازار کار با مشکل مواجه خواهند شد، اما تأسیس مدارس عالی مهارتی که دانشگاه آزاد اسلامی پیشگام آن بوده، می‌تواند این معضل را حل کند.

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مدارس مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استقبال خواهد شد، گفت: این مدارس هم آموخته‌های دانشجویان را شیرین‌تر می‌کند و هم درنهایت موجب حل مسائل کشور خواهد شد. در این مدرسه‌ها، آموخته‌های دانشجویان تقویت و تحکیم شده و مهارت‌های علمی به آنها آموزش داده خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه مدرسه عالی مهارتی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی مشابه یک مجتمع قضایی طراحی شده است، ابراز امیدواری کرد این تجربه در دانشگاه و کشور موفق باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 995436

وب گردی

وب گردی