آقا میری: مدارس مهارتی جهت حذف مدرک گرایی تأسیس می شوند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، گفت: ایجاد مدارس مهارتی جهت از بین بردن مدرک‌گرایی راه اندازی شده است تا با بالا رفتن مهارت دانشجویان فضای مدرک‌گرایی از بین برود.

دکتر سید محمودرضا آقامیری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص راه‌اندازی مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: هر واحدی موظف شده است تا پیشنهاد خود را برای ایجاد مدارس مهارتی به سازمان مرکزی ارائه دهد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد مدارس مهارتی افزود: تهران شمال، تهران شرق و تهران جنوب پیشنهادات خود را به سازمان مرکزی ارائه داده‌اند و دیگر واحد‌ها هم برنامه‌های خود را اعلام خواهند کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی اظهار داشت: ایجاد مدارس مهارتی جهت از بین بردن مدرک‌گرایی راه‌اندازی شده است تا با بالا رفتن مهارت دانشجویان فضای مدرک‌گرایی از بین برود.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم برای تخصص، کارایی افراد و بهره‌بری ارزش قائل شویم، وجود مکان‌هایی که دانشجویان در کنار تحصیل مهارت‌های تجربی هم به دست بیاورند ضروری است.

دکتر آقامیری اظهار داشت: در رشته‌های علوم انسانی که مکانی برای فعالیت‌های تجربی وجود ندارد مدرسه مهارتی حقوق می تواند مهارت دانشجویان را ارتقا دهد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران عنوان کرد: در سطح استان تهران هر رشته‌ای که امکان وجود مدرسه مهارتی داشته باشد فعالیتش را رسما آغاز می‌کند. به عنوان مثال در علوم تربیتی و مدیریت باید این فضا‌ها را فراهم کنیم تا در تمامی رشته‌ها مدارس مهارتی داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 995440

وب گردی

وب گردی