گره زدن پالرمو و cft به instex نوعی باج خواهی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گره زدن پالرمو و cft به instex را نوعی باج خواهی دانست.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در توئیتر، گره زدن پالرمو و cft به instex را نوعی باج خواهی دانست.

وی در توئیتی نوشت: کانال «حمایت از تجارت» اروپایی یک کانال تهاتری و کالایی است. بعد از این همه معطلی، گره زدن #پالرمو و cft به instex نوعی باج خواهی است. اروپایی‌ها به تعهدات خود در مقابل برجام عمل کنند. برای ما شروط جدید نگذارند. اروپایی‌ها به تعهدات خود در مقابل برجام عمل کنند. برای ما شروط جدید نگذارند.

به گزارش تسنیم، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی «پالرمو»، در چند جلسه اخیر مجمع بررسی شد و هفته گذشته نیز به رای گیری نرسید.

کمیسیون‌های سیاسی و امنیتی دفاعی و کمیسیون حقوقی قضایی مجمع در آخرین جلسه نظر خود را ارائه دادند و هر دو کمیسیون نظرشان نسبت به تصویب لایحه پالرمو منفی بود.

بررسی لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی "پالرمو" پیشتر از جانب شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام دارای ایرادهایی شناخته و به مجلس بازگردانده شد اما مجلس دوباره آن را برای تعیین مصلحت به مجمع ارجاع داد.

تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 995454

وب گردی

وب گردی