نخستین استارت‌آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار می شود

نخستین استارت‌آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی واحد رشت برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نخستین استارت‌آپ ویکند دانشگاه آزاد استان گیلان به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به میزبانی واحد رشت برگزار می شود. دکتر فاطمه کهنی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رشت با اعلام این خبر گفت: در این رویداد، بررسی ایده های جدید و راهنمایی مدرسان جهت تبدیل ایده به محصول و ثروت، با برگزاری کارگاه های آموزشی و ایجاد فضای رقابت بین تیم های صاحب ایده، با هدف توانمندسازی صاحبان ایده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این رویداد سه روزه، برای تیم های اول تا سوم علاوه بر جوایز ارزنده، امکان استقرار در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و برخورداری از حمایت حامیان و سرمایه گذاران درنظر گرفته شده است.

کهنی تصریح کرد: در راستای حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در شناسایی ظرفیت‌های استان گیلان و تحقق ایده‌های نوین و بهبود فضای کسب و کار دانش ‌بنیان، این استارت‌آپ ویکند با محورهای علوم کاربردی و مهندسی، محیط زیست و منابع طبیعی و گردشگری برگزار می شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رشت تأکید کرد: جامعه هدف این رویداد، دانشجویان و پژوهشگران و افراد صاحب ایده است و در این مسیر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نقش شتاب‌دهنده برای صاحبان ایده را فراهم می کند و با ارائه آموزش­‌های کاربردی، مسیر را برای به تحقق رساندن ایده ­ها و شروع کسب و کار هموار می‌سازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رویداد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از 16 الی 18 بهمن در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 995466

وب گردی

وب گردی