سامانه سلام و ادب پست بانک برای مشتریان رونمایی شد

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، صبح امروز ( سه شنبه) طی مراسمی از سامانه لحظه‌ای امور مشتریان ‌«سلام»، شبکه تصویری ایران دیجیتال، بانک و بیمه «ادب» و 154طرح و پروژه اشتغال‌زا تامین مالی شده توسط پست بانک ایران بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در این مراسم با تبریک ایام‌ دهه فجر گفت: به رغم رشد چشمگیری که بعد از انقلاب در تمام ابعاد توسعه کشور به ویژه درمناطق محروم داشته ایم، دشمنان ما با تبلیغات زیاد بخش اقتصاد کشور را مورد هدف قرار داده اند و این وضعیت مسئولیت ما را برای تلاش بیشتر و کمک به اشتغال و رونق اقتصاد کشور مضاعف می کند.
فرحی افزود: موفقیت های اخیر پست بانک ایران در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به طرح های صندوق توسعه ملی و فعالیت‌های حوزه ICT ، ساماندهی باجه‌های بانکی و راه‌اندازی نرم افزار پیشرفته بانکی، افق روشنی را برای این بانک فراهم کرده و با تکیه بر اعتماد دولت و مجلس می‌توانیم شاهد نقش مؤثرتر بانک در اقتصاد کشور باشیم.
مدیرعامل پست بانک ایران خاطرنشان کرد: پست بانک مسیر رونق و سود‌دهی را به خوبی طی می‌کند و همواره در کنار وظایف بانکی به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مسائلی مانند حفاظت از محیط زیست، نوسازی حمل‌و‌نقل برای کاهش آلودگی هوا و توسعه مناطق محروم توجه ویژه‌ای داشته است.
فرحی با اشاره به اجرایی شدن154 طرح اشتغال‌زا با تامین مالی پست بانک ایران گفت: با عملیاتی شدن این طرح‌ها حدود 1500 شغل ایجاد می شود و قطعاً با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سهم این بانک در ایجاد اشتغال توسعه بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: پست بانک ایران، تنها بانک دولتی تاسیس شده پس از انقلاب است و یکی از دلایل تاسیس آن خدمت به مناطق کم‌تر برخوردار و روستاییان است و بر همین اساس طی سال‌های اخیر بیش از 75هزار طرح اشتغال‌زا را تامین مالی کرده است.

بر اساس این گزارش، «سلام» سامانه‌ای است که تمامی امور مرتبط با مشتریان شامل درگاه‌های؛ میز خدمت الکترونیک، منشور حقوق مشتری، شعب ویژه، همراه بانک، طرح‌های ویژه، رضایت‌سنجی، شبکه های اجتماعی و ارتباط ‌با‌ ما به‌صورت آنلاین در وب‌سایت پست بانک ایران به نشانیwww.postbank.ir در دسترس است و مشتریان بانک می‌توانند از این طریق نسبت به انجام امور خود اقدام کنند.

همچنین سامانه «ادب» نیز شبکه‌ای تصویری برپایه شبکه داخلی آپارات است که با توجه به رسالت پست بانک‌ ایران به‌ عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پوشش خبری و تصویری تمامی رویدادهای مرتبط با حوزه‌های دیجیتال و فناوری اطلاعات، بانک و بیمه درسطح کشور به صورت عمومی راه‌اندازی می‌شود. این شبکه امکان پخش آنلاین برنامه‌های مختلف مرتبط با حوزه بانک و بیمه در سراسر کشور را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 995472

وب گردی

وب گردی