جزئیات رسیدگی به 5 پرونده قاچاق سیگار در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان جزئیات رسیدگی به 5 پرونده قاچاق سیگار را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعداد 240 هزار نخ سیگار قاچاق از دو دستگاه خودروی سواری در شهرستان خدابنده کشف و در این رابطه دو نفر به عنوان متهم به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات خدابنده معرفی شدند.
وی افزود: پس از سیر مراحل قانونی، شعبه مربوطه عاملین قاچاق را به ضبط سیگارهای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت سه میلیارد و 400 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد اما با اعتراض متهمین به حکم صادره، پرونده ها در شعبه تجدیدنظر قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی مجدد قرار گرفت و در نهایت شعبه تجدیدنظر حکم صادره را تائید و قطعی اعلام کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در مورد رسیدگی به پرونده قاچاق 102 هزار و 400 نخ سیگار نیز گفت: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی تخلف را محرز اعلام و عامل قاچاق را به معدوم کردن سیگارهای مکشوفه و پرداخت 248 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
بنا به گفته ممیزی، متهم پرونده قاچاق 90 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق در شهرستان خدابنده نیز پس از احراز تخلف در شعبه رسیدگی کننده به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت 904 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

متهم پرونده قاچاق 90 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق در شهرستان خدابنده نیز پس از احراز تخلف در شعبه رسیدگی کننده به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت 904 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد


وی از بارگیری محموله 308 هزار نخ سیگار قاچاق به مقصد زنجان، خبر داد و گفت: با کشف این محموله و ارجاع گزارش به تعزیرات حکومتی، شعبه رسیدگی کننده پس ازاحراز تخلف حکم به ضبط محموله صادر و متهم را به پرداخت یک میلیارد و 280 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 995473

وب گردی

وب گردی