فارس و سازمان مرکزی فینالیست شدند

تیم های فارس و سازمان مرکزی با غلبه بر حریفان خود به دیدار نهایی مسابقات فوتسال دسته یک راه یافتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسئول برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی که با نام جام فجر چهلم در بوشهر در حال برگزاری است درباره نتایج بازی‌های نیمه‌نهایی دسته یک این مسابقات گفت: با برگزاری مسابقه میان تیم های اصفهان، فارس، سازمان مرکزی و کرمانشاه، چهره تیم های راه یافته به دیدار نهایی مسابقات فوتسال دسته یک مشخص شد.

سید نوید شاهروبندی درباره نتایج کسب شده در این دور اظهار کرد: در بازی اول مرحله نیمه نهایی تیم فارس موفق شد با 2 گل تیم اصفهان را شکست دهد و مجوز حضور در مسابقه نهایی فوتسال دسته یک کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به دست آورد.

وی ادامه داد: در دیگر بازی نیمه نهایی، بازی دو تیم سازمان مرکزی و کرمانشاه در وقت های قانونی گلی در پی نداشت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود که در ضربات پنالتی، تیم سازمان مرکزی با حساب 4 بر 3 برنده شد تا حریف تیم فارس در بازی نهایی شود.

شاهروبندی یادآور شد: با توجه به نتایج کسب شده، روز چهارشنبه فارس و سازمان مرکزی برای کسب مقام اول و دو تیم اصفهان و کرمانشاه برای کسب جایگاه سومی به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 995475

وب گردی

وب گردی