ساماندهی امور روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد به حوزه معاونت علوم پزشکی واگذار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساماندهی امور آموزشی و پژوهشی تمامی گرایش ها و مقاطع حوزه روانشناسی بالینی را به معاونت علوم پزشکی واگذار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی، ساماندهی امور آموزشی و پژوهشی تمامی گرایش ها و مقاطع حوزه روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی را به معاونت علوم پزشکی دانشگاه واگذار کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

جناب آقای دکتر نفر

معاون محترم علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

نظر به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و مأموریت های اجتماعی محول شده به دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی که برآمده از متن جامعه می باشد، شایسته است این دانشگاه پیشرو، نقش مؤثرتری در ارتقای سلامت روان جامعه اسلامی ایران به عهده گیرد.

لذا بدین وسیله «ساماندهی امور آموزشی و پژوهشی کلیه گرایش ها و مقاطع حوزه روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی» به حوزه معاونت علوم پزشکی واگذار می گردد تا ضمن تشکیل شورای راهبردی روانشناسی بالینی این دانشگاه، فرآیند ساماندهی سرفصل دروس، آموزش های عملی و فعالیت های پژوهشی حوزه مذکور را در دستور کار قرار دهید.

انتظار می رود به واسطه سوابق موفق پژوهشی و همچنین اختیارات جنابعالی در حوزه علوم پزشکی، امکان بهره‌مندی دانشجویان مقاطع و گرایش های مختلف روانشناسی بالینی وابسته به وزارتین علوم و بهداشت از عرصه های آموزش بالینی و ارتقای کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی آنان فراهم گردد تا در آینده نزدیک با تحقق این اهداف شاهد حضور دانش‌آموختگانی آراسته به صلاحیت های اخلاقی، علمی، پژوهشی و بالینی باشیم که علاوه بر توانمندی در اشتغال و خدمت در حوزه روانشناسی، در حوزه بهداشت روان خانواده و جامعه اسلامی ایران نیز مؤثر و مؤلف باشند.

محمدمهدی طهرانچی

انتهای پیام/

کد خبر: 995516

وب گردی

وب گردی