4 میلیون نفر برای بسته حمایتی ثبت نام کردند

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: حدود 4 میلیون نفر برای دربافت بسته‌های حمایتی ثبت نام کردند که خیلی از این افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی نیستند و از هفته آینده پاسخ این افراد داده خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز،اردلان درباره ثبت‌نام جاماندگان بسته حمایتی دولت برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ۱۴۵۰ میلیارد تومان برای واریز بسته‌های حمایتی ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی اختصاص داده بود که تاکنون این تعداد بسته حمایتی خود را دریافت کردند.

وی ادامه داد:‌بعضی از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در خصوص عدم واریز بسته حمایتی اعتراضی داشتند که با شماره ۱۴۲۰ و همین طور کدهای دستوری *۱۴۲*۸ و همینطور *۱۴۳*۹ می‌توانستند اعتراض خود را ثبت کنند.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت:‌بر اساس اعلام وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی تا امروز افرادی که خود را مستحق بسته حمایتی می‌دانستند می‌توانند ثبت اعتراض انجام دهند و تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در سامانه‌های اعلام شده برای دریافت بسته حمایتی ثبت نام کردند که خیلی از این افراد بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی نیستند و یا تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند. یا اینکه افرادی هستند که بیمه آنها قطع شده است و دیگر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی محسوب نمی‌شوند.

اردلان افزود:‌در طرح بسته حمایتی به هر خانواده که سرپرست آن کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد داشته باشد این بسته به آنها تعلق می‌گیرد و باید بیمه شده سازمان تامین اجتماعی باشد.

وی گفت: از فردا به مدت یک هفته افرادی که در این سامانه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند بررسی خواهد شد و به شرط اینکه سازمان مدیریت تامین اعتبار کند بسته حمایتی افراد جامانده نیز واریز می‌شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 995543

وب گردی

وب گردی