تجلیل از کارمندان نمونه واحد هشتگرد در چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر مراسم جشن پیروزی چهل سالگی انقلاب اسلامی و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد برگزار شد.  

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر مراسم جشن پیروزی چهل سالگی انقلاب اسلامی و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور روح الله مختاری امام جمعه شهر هشتگرد، دکتر رمضان جهانیان رئیس واحد، دکتر فیض اله اکبری دستک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد، علی اکبر نوزعیم رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ، اعضای هیات رئیسه، دانشجویان، اساتید و کارمندان در سالن اجتماعات شهید مفتح برگزار شد.

دکتر جهانیان گفت: انقلاب اسلامی ایران در قرن 20 در سال 1357 با شعار نه غربی و نه شرقی به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی بنیان نهاده شد و این تنها ایده ای بود که دست رد به دو قدرت شرق و غرب ملحد آن زمان یعنی کمونیست و لیبرالیسم زد که به لطف خداوند نظام کمونیست با همان پیش بینی آینده امام خمینی (ره) فروپاشید و نظام لبرالیسم نیز با شواهد و قرائن موجود در آینده نزدیک از بین خواهد رفت چون خداوند در قرآن کریم وعده فروپاشی مستکبران را داده است.

وی تصریح کرد: اصلی ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران برپایی این نظام مقدس براساس دین اسلام و قرآن کریم و توکل به خداوند متعال بود یقینا خداوند نیز یاری رسان خواهد بود چرا که با بررسی این چهل سال می بینیم که با همه توطئه های دشمنان قسم خورده این ملت در هر عرصه ای که توانستند از جنگ نظامی تا تحریم های اقتصادی بر علیه این کشور و مردم به کار بستند به لطف خداوند متعال از ناهمواری های سخت عبور کرده ایم و این همان یاری رساندن خداوند است.

رئیس واحد هشتگرد افزود : به همت جوانان این مرزوبوم در این چهل سال کشوری که در بدیهی ترین نیازهای خود قبل از انقلاب نیاز به واردات داشت امروزه در عرصه های مختلف نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی، بهداشت، فناوری هسته ای و ... بویژه در زمینه دفاعی جزء کشورهای برتر دنیا می باشیم وی با اشاره به سخنان فوکویاما از برجسته ترین تئوریسین های نظامی که گفته بود با لحاظ دو معیار یکی قدرت تاثیرگذاری و دفاع موشکی کشور ها می توان گفت که ایران الان هشتمین قدرت بزرگ دنیاست که همین امر نشان از کمک خداوند متعال است.

دکتر جهانیان در خاتمه سخنان خود گفت با بررسی ها و پایش های صورت گرفته از وضعیت عملکرد کارمندان در طی 10 ماه گذشته و بر اساس معیارهای پیش بینی شده عملکرد تعدادی از کارمندان مطلوب ارزیابی شد که در همین مراسم از این عزیزان تجلیل می گردد.

کد خبر: 995575

وب گردی

وب گردی