دیدار دانشگاهیان واحد بندرانزلی با خانواده شهید مدافع حرم + عکس

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با خانواده شهید مدافع حرم شهید جهانگیر جعفری نیا دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندر انزلی، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛ سرپرست، اعضای هیات رئیسه، جمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور در منزل شهید مدافع حرم؛ شهید جهانگیر جعفری نیا، با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی اظهار داشت: وظیفه دینی، اخلاقی و عرفی ماست که شهدا را نه فقط در حرف و کلام بلکه در عمل نیز الگو و سرمشق خود قرار داده و پیرو راه آنان باشیم.

حسین شریفی با بیان اینکه شهدا، جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و خود را فدای نظام و انقلاب کردند، افزود: شاید وظیفه دانشگاه در نگاه اول؛ تنها توجه به مسائل آموزشی و تربیتی باشد اما وظیفه ماست به آرمان های شهدا و ایثارگران توجه داشته و در مسیر و راه آنان گام برداریم.

وی در ادامه یادآور شد: به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب ما گمنام بود اما همین انقلاب گمنام، جهان را تکان داد. از بدو انقلاب؛ تحریم ها، جنگ ها و حیله های بسیاری از سوی دشمنان، علیه نظام و انقلاب ما طراحی و اجرا شده و ریشه بسیاری از مشکلات امروز جامعه همین تحریم ها و حربه ها است اما این انقلاب به حول و قوه الهی تداوم داشته و پا برجا خواهد بود.

این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه خوشبختانه انقلاب ما روز به روز در منطقه و جهان؛ یاران و مدافعان بیشتری پیدا می کند، اضافه کرد: بی تردید این اتفاق مهم نتیجه رشادت و دلاورمردی های شهدا به ویژه شهدای گمنام، خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان است و ما مدیون آنها هستیم.

همچنین به مناسبت ایام الله دهه فجر؛ دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور بر سر مزار شهید جهانگیر جعفری نیا و شهدای گمنام این واحد دانشگاهی و غبارروبی و گل‌باران مزار آنها، بار دیگر با آرمان های والای شهدا، نظام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

شایان ذکر است به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب؛ یک دوره مسابقه فوتبال (پی اس) به همت بسیج دانشجویی این واحد برگزار شده و ایستگاه صلواتی و تست فشار خون نیز به همت کانون های مختلف دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی برپا شد.

همچنین به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم مداحی و سینه زنی در محل نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود 3 هزار دانشجو و 81 عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 995607

وب گردی

وب گردی