حضور بانوان در عرصه علمی؛ بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران حضور بانوان در عرصه علمی، فرهنگی و اجتماعی را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش ایسکانیوز از بابل، حسین منصوریان در همایش خواهران فاطمی که با حضور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر فرصت مناسبی است که از تلاش بانوان دانشگاه های آزاد اسلامی مازندران در عرصه علمی و فرهنگی قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: بانوان کشور ما چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و چه دروان هشت سال دفاع مقدس و در زمان عصر حاضر نقش مهمی در زمینه مسائل سیاسی، اجتماعی و بین المللی حضور فعال داشتند.

منصوریان افزود: روند حضور زنان بعد از انقلاب اسلامی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی رشد افزایشی داشته است، باید از این برکت انقلاب که با تلاش ملت ایران و خون شهداء بدست آمد شاکر باشیم.
در ادامه همایش، بانوان دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران به طرح سوالات و انتقادات خود در زمینه های مرتبط با حق و حقوق زنان در جامعه، مسایل اداری، اجتماعی و فرهنگی پرداختند و خانم نفیسه فیاض بخش مشاور طهرانچی در امور زنان و خانواده و دکتر منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد مازندران به سئوالات بانوان پاسخ گفتند.

گفتنی است، همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر، ادای احترام به مقام شامخ شهداء و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، در سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزارشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 995665

وب گردی

وب گردی